۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۷
۴۹ واحد کشاورزی در قزوین متقاضی دریافت تسهیلات کرونا شدند
معاون جهاد کشاورزی قزوین:

۴۹ واحد کشاورزی در قزوین متقاضی دریافت تسهیلات کرونا شدند

قزوین- معاون جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: ۴۹ واحد کشاورزی در استان قزوین متقاضی دریافت تسهیلات کمک به جبران خسارات کرونا شدند که از این تعداد ۳۶ واحد حائز شرایط لازم برای گرفتن وام شناخته شدند.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین، حمیدرضا تبسمی اظهار داشت: واحدهای کشاورزی که واجد شرایط لازم برای دریافت تسهیلات کمک به جبران خسارت کرونا تقاضای دریافت ۷۲ میلیارد ریال وام داشته‌اند.

تبسمی افزود: از ۳۶ واحد واجد شرایط که تقاضای تسهیلات کمک به جبران خسارات کرونا را داشته اند، پرونده ۲۸ واحد به بانک ها ارسال شده و در حال تکمیل پرونده هستند و همچنین پرونده هشت واحد نیز در سازمان جهاد کشاورزی در دست بررسی است و در صورت نداشتن مشکل و نقص به بانک های عامل معرفی خواهند شد.

وی یادآور شد: از واحدهای کشاورزی خسارت دیده واجد شرایط دریافت وام جبران خسارت کرونا در استان قزوین می توان به ۲۸ مرغداری، ۲کشتارگاه، یک مجتمع پرورش قارچ و یک گلخانه اشاره کرد.

معاون برنامه ریزی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: براساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا واحدهایی که مشمول دریافت تسهیلات جبران خسارات این ویروس هستند، می توانند به ازای ۱۲ هر شغل دارای بیمه ۱۲۰ میلیون ریال و شغل بدون بیمه ۸۰ میلیون ریال امکان دریافت وام دارند.

تبسمی  گفت: ۲ هزار و ۴۸۰ میلیارد ریال خسارت در پی شیوع کرونا به واحدهای کشاورزی استان قزوین وارد شده که دولت به برخی از واحدهای خسارت دیده که از سوی ستاد ملی مقابله و پیشگیری کرونا تعیین شده است، تسهیلات جبران خسارت ارایه می کند.

وی یادآور شد: پرداخت تسهیلات کمک به جبران خسارات کرونا به واحدهای کشاورزی فعال در بخش های دامپروری (دام و طیور)، شیلات و گلخانه ها پرداخت می شود

کد خبر: ۳۲٬۴۹۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha