۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۳
کسب و کارهای استارت‌آپی و دانش بنیان گلستان حمایت می‌شوند
معاون استاندار گلستان:

کسب و کارهای استارت‌آپی و دانش بنیان گلستان حمایت می‌شوند

گرگان- کریمی، معاون اقتصادی استاندار گلستان با بیان اینکه حل مشکلات پارک علم و فناوری گلستان در اولویت است، گفت: کسب و کارهای استارت‌آپی و دانش بنیان استان مورد حمایت و توجه ویژه قرار می‌گیرند.

ابراهیم کریمی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: علیرغم تمام مشکلات در دو سال گذشته از جمله سیل که وقت و زمان زیادی را برای استان تحمیل کرد، در حوزه سرمایه گذاری تلاش‌های خوبی اتفاق افتاد.

وی با تأکید بر اینکه هیچ مانعی برای سرمایه‌گذاری در استان ایجاد نکردیم و تمام طرح‌های سرمایه‌گذاری را تائید کردیم، افزود: کسب و کارهای استارت‌آپی و دانش بنیان استان مورد حمایت و توجه ویژه قرار می‌گیرند.

معاون اقتصادی استاندار گلستان با اشاره به اینکه پارک علم و فناوری گلستان تاکنون عملکرد قابل قبولی داشته و کسب و کارهای کوچک را مورد حمایت قرار می‌دهند، ادامه داد: حل مشکلات پارک علم و فناوری گلستان در اولویت و مطالبات اصلی استان قرار دارد.

وی با یادآوری اینکه کارخانه نوآوری در گرگان و گنبد راه‌اندازی می‌شود، تأکید کرد: هر فرصت سرمایه‌گذاری در استان که به جهش تولید و افزایش اشتغال در استان کمک کند مورد حمایت قرار می‌گیرد.

کریمی یادآور شد: کارخانه نوآوری برای رسیدن به هدف جذب شتاب‌دهنده‌ها، استارت‌آپ‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان، سرمایه‌گذاران و برگزاری رویدادها و فعالیت‌های مؤثر در ارتقای کارآفرینی و نوآوری و فناوری در حوزه‌های شهری، بانوان، روستایی و ... ایجاد می‌شود.

کد خبر: ۳۲٬۴۵۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha