۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۱
کشف ۴۷۳ میلیارد ریال کالای احتکار شده در تهران
معاون نظارت و بازرسی صنعت، معدن و تجارت استان تهران خبر داد

کشف ۴۷۳ میلیارد ریال کالای احتکار شده در تهران

محمدی پور، معاون نظارت و بازرسی صنعت، معدن و تجارت استان تهران گفت: در ۴ ماه اخیر ۴۷۳ میلیارد ریال کالای احتکار شده و قاچاق در بازرسی از انبارها کشف شد.

به گزارش بازار به نقل از صدا و سیما، محمدی پور در جلسه کمیته تنظیم بازار استان تهران افزود: در آخرین بازرسی‌ها ۵۵ هزار حلقه لاستیک به ارزش بیش از ۲۱۳ میلیارد ریال از انباری‌های غیر شناسنامه دار (در سامانه جامع ابنار) کشف شد.

وی گفت: همچنین در بازرسی از انبارها بیش از ۲۶۰ میلیارد ریال لوازم خانکی احتکار شده و قاچاق کشف و ضبط شد.

معاون نظارت و بازرسی صنعت، معدن و تجارت استان تهران افزود: در چهار ماهه نخست امسال ۴ هزار و ۱۴۳ مورد بازرسی از انبارها داشتیم که ۱۰۲ مورد گزارش از احتکار، اختفاء و عدم اعلام موجودی انواع کالاهای مواد غذایی و نوشیدنی، سلولزی، ماسک و مایع ضد عفونی کننده، کود شیمیایی و لوازم خودرو و مکمل ورزشی به ارزش دو هزار ۱۳۲ میلیارد ریال داشتیم.

وی با بیان اینکه تعداد بازرسی از آرد و نان امسال نیز نسبت به مدت مشابه سال گذشته دو برابر شده است، گفت: در چهارماهه نخست سال گذشته ۶ هزار و ۲۹۶ بازرسی انجام دادیم که هزار و ۹۷۱ مورد منجر به تشکیل پرونده شد، در حالی که در ۴ ماهه نخست امسال ۱۳ هزار و ۲۹۲ بازرسی صورت گرفته که دو هزار ۶۸۴ مورد منجر به تشکیل پرونده شده است.

محمدی پور افزود: ارزش ریالی پرونده‌های تشکیل شده در این خصوص نیز ۱۲ میلیارد ریال است.

وی گفت: تعداد شکایت‌های رسیده به این معاونت در چهارماهه نخست امسال ۱۵ هزار و ۳۶۴ مورد بود که ۶ هزار و ۵۹ مورد متخلف شناخته شد.

کد خبر: ۳۲٬۳۹۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha