۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۳
حل مشکلات تامین مالی شرکت‌های دانش بنیان
با تفاهم صندوق ضمانت سرمایه‌گذای صنایع کوچک و معاونت علمی ریاست جمهوری صورت گرفت

حل مشکلات تامین مالی شرکت‌های دانش بنیان

تفاهم نامه همکاری میان صندوق ضمانت سرمایه‌گذای صنایع کوچک و معاونت توسعه مدیریت و جذب سرمایه معاونت علمی و فناوری امضا شد.

به گزارش بازار به نقل از شاتا، این تفاهم نامه همکاری با هدف ایجاد چارچوب همکاری‌های مشترک مابین صندوق ضمانت سرمایه‌گذای صنایع کوچک و معاونت توسعه مدیریت و جذب سرمایه معاونت علمی و فناوری در زمینه حمایت از توسعه سرمایه‌­گذاری و ارتقاء تامین مالی برای شرکت‌های دانش‌بنیان، خلاق و فناور و سرمایه­‌گذاران در حوزه فناوری‌های نو و دانش بنیان و استفاده از توانایی‌های علمی و عملی و ظرفیت‌های اقتصادی، پژوهشی و بازاریابی طرفین در افزایش ضریب نفوذ خدمات و ارتقاء شبکه توزیع خدمات و حفظ مشتریان فعلی و جذب مشتریان جدید و فرهنگ سازی، در محل معاونت توسعه مدیریت و جذب سرمایه گذاری علمی و فناوری ریاست جمهوری به امضا رسید.

حسین اسفندیاری، معاون توسعه مدیریت و جذب سرمایه معاونت علمی وفناوری ضمن ابراز خرسندی از حمایت صندوق از شرکت‌های دانش بنیان، اجرایی شدن این تفاهم نامه را برای کشور بسیار با اهمیت دانست.

محمد حسین مقیسه، مدیر عامل صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک نیز بر عزم جدی صندوق در کمک به حل مشکلات تامین مالی شرکت‌های دانش بنیان در سال جهش تولید اشاره و عملیاتی شدن این توافق نامه را با تشکیل کارگروه اجرایی از میان کارشناسان دو طرف به عنوان یکی از اولویت‌های صندوق برشمرد.

همچنی مقرر شد؛ جلسات کارشناسی در روزهای آتی تشکیل و سازوکار و فرآیند اجرایی صدور ضمانت نامه توسط صندوق برای حمایت از شرکت‌های دانش بنیان تبیین شود.

این تفاهم نامه با حضور اعضای هیات مدیره صندوق و مدیران عامل صندوق‌های توسعه صادرات و تبادل فناوری، توسعه زیست فناوری و تجهیزات پزشکی به امضا رسید.

کد خبر: ۳۲٬۳۷۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha