۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۴
 ۲۷ واحد تولیدی کوچک و متوسط تعطیل شده در زنجان به چرخه تولید وارد شد
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی زنجان:

۲۷ واحد تولیدی کوچک و متوسط تعطیل شده در زنجان به چرخه تولید وارد شد

زنجان- رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی زنجان گفت: طی سال گذشته ۲۷ واحد تولیدی کوچک و متوسط تعطیل شده در استان به چرخه تولید وارد شد و در سال جاری هم تاکنون ۱۰ واحد تولیدی وارد چرخه تولید شده است. 

به گزارش خبرنگار بازار، شهرام میرزایی عصر دوشنبه در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه در محل استانداری زنجان، با اشاره به شعار سال جهش تولید،گفت: در سال جهش تولید ۲۵ طرح در استان اجرا می شود.  

وی با بیان اینکه طی سال جاری ۱۹۷ هزار شغل در بخش های مختلف صنعتی، کشاورزی و خدماتی در استان زنجان ایجاد می‌شود، اظهار کرد: از این تعداد طرح ۱۲ پروژه مربوط به بخش صنعت و معدن ، چهار پروژه کشاورزی، یک پروژه دانش بنیان، هفت پروژه گردشگری و یک پروژه هم در بخش زیر ساخت ها است. 

رئیس مدیریت و برنامه ریزی زنجان، با بیان اینکه این استان ظرفیت‌های بسیار خوبی در بخش‌های مختلف دارد، گفت: باید از این ظرفیت‌ها برای تحقق شعار سال استفاده شود و نقشه راه جهش تولید در استان تدوین شده است. 

میرزایی با بیان اینکه  تعداد پروژه‌های عمرانی استان از هزار و ۱۲۶ پروژه در سال ۹۶ به ۷۹۳ پروژه در سال گذشته کاهش پیدا کرده است، تاکید کرد: در این راستا پروژه هایی که درصد پیشرفت فیزیکی بالایی دارند در اولویت اجرا هستند. 

وی افزود: یکی از دغدغه‌های استان وجود مدارس دو و سه شیفتی است  که باید اعتبار لازم تخصیص یابد تا مدارس استان تک شیفتی شود. 

رئیس مدیریت و برنامه ریزی زنجان، تصریح کرد: طی سال گذشته ۲۷ واحد تولیدی کوچک و متوسط تعطیل شده در استان به چرخه تولید وارد شدند و درسالجاری هم تاکنون ۱۰ واحد تولیدی وارد چرخه تولید شده است.

کد خبر: ۳۲٬۳۳۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha