۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۶
۱۳۰۰میلیارد ریال برای طرح‌های حوزه ارتباطات سمنان هزینه شد
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان:

۱۳۰۰میلیارد ریال برای طرح‌های حوزه ارتباطات سمنان هزینه شد

سمنان - مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان گفت: برای طرح‌های قابل افتتاح این اداره کل در بیش از ۳۰ نقطه استان، یک‌هزار و ۳۱۹ میلیارد ریال هزینه شده است.

به گزارش خبرنگار بازار، سیدیاسر حسن‌پور ظهر چهارشنبه در نشستی با حضور خبرنگاران به میزبانی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان، با بیان اینکه این شرکت یک‌هزار و ۳۱۹ میلیارد ریال طرح‌های جدید و آماده افتتاح دارد، بیان کرد: این طرح‌ها می‌توانند در دهه فجر امسال در بیش از ۳۰ نقطه استان افتتاح شوند. 

 وی با بیان اینکه این طرح‌ها در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان هستند، ابراز کرد: احتمالاً این طرح ها با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افتتاح شود.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان، با اشاره به اینکه اعتبار مورد نیاز برای اجرای طرح‌ها از محل اعتبارات ملی تامین شده است، بیان کرد: طرح ها به گونه ای هستند که در آن سعی شده پراکندگی خوبی از لحاظ شهرها، روستاها و جاده ها وجود داشته باشد.

حسن پور با بیان اینکه توسعه شبکه فیبر نوری در زمره این طرح های آماده افتتاح است، بیان کرد: این طرح ها شامل ارائه خدمات الکترونیکی در روستاها و ارتقای پوشش اینترنت و تلفن همراه خواهد بود.

کد خبر: ۳٬۲۳۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha