۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۷
پرداخت عوارض آزادراه تهران-شمال الکترونیکی است
مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل:

پرداخت عوارض آزادراه تهران-شمال الکترونیکی است

خیرالله خادمی گفت: قبل از اینکه منطقه یک آزادراه تهران-شمال به صورت رسمی به بهره‌برداری برسد، ‌ چند روزی به طور آزمایشی مورد بهره‌برداری قرار گیرد تا موارد جزئی نیز شناسایی و رفع شود، همچنین پرداخت عوارض این آزادراه به صورت الکترونیکی انجام می‌شود.

به گزارش بازار، خیرالله خادمی، مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل با اشاره به زمان بهره‌برداری آزمایشی منطقه ۱ آزادراه تهران-شمال گفت: طبق توافق صورت گرفته میان وزیر راه و شهرسازی، رئیس سازمان برنامه و بودجه و رئیس بنیاد مستضعفان مقرر شد، تاریخ دقیق بهره‌برداری از منطقه ۱ آزادراه تهران-شمال در شورای‌عالی ترابری و کمیسیون ایمنی راه‌ها با حضور دستگاه‌های ذی‌ربط در این آزادراه مشخص شود.

خادمی افزود: در نظر داریم قبل از اینکه منطقه ۱ آزادراه تهران-شمال به صورت رسمی به بهره‌برداری برسد، ‌ چند روزی به طور آزمایشی مورد بهره‌برداری قرار گیرد تا موارد جزئی نیز شناسایی و رفع شود.

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه با بیان اینکه ظرفیت و ترافیک عبوری منطقه ۱ آزادراه تهران-شمال در شرایط عادی با هیچ مشکلی مواجه نخواهد بود، ادامه داد: تردد در منطقه ۱ برای ایام پیک سفر نیازمند اعمال محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی خاص برای جلوگیری از پس‌زدگی ترافیک در نقطه اتصال به جاده چالوس و بزرگراه شهید همت (تهران) است.

معاون وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: پرداخت عوارض منطقه یک آزادراه تهران-شمال به صورت الکترونیکی و بدون نیاز به توقف پشت گیت‌های عوارضی انجام می‌شود.

خادمی با اشاره به مبلغ عوارضی منطقه ۱ آزادراه تهران-شمال نیز گفت: نرخ پیشنهادی برای عوارضی این منطقه از آزادراه تاکنون به تصویب نرسیده و دولت در حال انجام بررسی‌های لازم برای تصویب نرخی پایین‌تر از نرخ پیشنهادی ارائه شده است.

کد خبر: ۳٬۲۲۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha