۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۷
«سیتا» از واگذاری های خود به سود رسید
طی تیر ماه؛

«سیتا» از واگذاری های خود به سود رسید

شرکت سرمایه‌گذاری سیمان تامین در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ تیر ماه ۱۳۹۹، تنها فروشنده سهام چند شرکت بورسی بود و از واگذاری‌های خود ۴۲۵ میلیارد و ۲۵۶ میلیون ریال سود کسب کرد.

به گزارش بازار به نقل از بازار سرمایه، شرکت سرمایه‌گذاری سیمان تامین با سرمایه ۱۱ هزار میلیارد ریال، صورت وضعیت پرتفوی سرمایه‌گذاری‌ها در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ تیر ماه ۱۳۹۹ را حسابرسی نشده منتشر کرد.

شرکت سرمایه‌گذاری سیمان تامین با انتشار عملکرد یک ماهه منتهی به ۳۱ تیرماه سال جاری اعلام کرد در ابتدای دوره یک ماهه یاد شده، تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۷ هزار و ۱۳۹ میلیارد و ۵۲۲ میلیون ریال و ارزش بازار معادل ۱۶۶ هزار و ۵۳۶ میلیارد و ۷۱۳ میلیون ریال در سبد سهام خود داشت.

بهای تمام شده سهام بورسی این شرکت طی این مدت با کاهش ۲۳ میلیارد و ۳۰۱ میلیون ریال به ۷ هزار و ۱۱۶ میلیارد و ۲۲۱ میلیون ریال رسید. ارزش بازار شرکت سرمایه‌گذاری سیمان تامین نیز با افزایش ۱۴ هزار و ۸۲۰ میلیارد و ۲۸۰ میلیون ریال معادل ۱۸۱ هزار و ۳۵۶ میلیارد و ۹۹۳ میلیون ریال محاسبه شد.

سیتا تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده معادل ۲۳ میلیارد و ۳۰۱ میلیون ریال به مبلغ ۴۴۸ میلیارد و ۵۵۷ میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت ۴۲۵ میلیارد و ۲۵۶ میلیون ریال سود کسب کرد .

شرکت سرمایه‌گذاری سیمان تامین طی دوره یک ماهه منتهی به تیر ماه سهام هیچ شرکتی را خریداری نکرد

کد خبر: ۳۲٬۱۷۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha