۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۷
تولید ۱۰۸ میلیون لیتر سوخت کشتیرانی در شرکت پالایش نفت شازند
طی سال جاری انجام شده است؛

تولید ۱۰۸ میلیون لیتر سوخت کشتیرانی در شرکت پالایش نفت شازند

اراک- مدیرعامل شرکت پالایش نفت امام خمینی(ره) شازند با اشاره به اینکه این شرکت تنها شرکت تولید گننده سوخت کشتیرانی در کشور محسوب می شود، گفت: امسال ۱۰۸ میلیون لیتر سوخت کشتیرانی در این شرکت تولید شده است.

به گزارش خبرنگار بازار، غلامحسین رمضانپور صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران حاضر در شرکت پالایش نفت امام خمینی(ره)شازند با اشاره به اینکه این پالایگاه تولیدکننده بنزین یورو چهار و یکی از مهمترین پالایشگاه های نفت کشور محسوب می شود اظهار داشت: این مجموعه به‌عنوان بزرگترین پالایشگاه تک واحدی ایران در سال ۱۳۷۲ با ظرفیت اسمی ۱۵۰ هزار بشکه در روز راه‌اندازی شده است.

رمضانپور با بیان اینکه این شرکت نخستین پالایشگاهی است که کار مطالعه و عملیات اجرای آن بعد از انقلاب اسلامی و در نخستین سال بعد از جنگ تحمیلی را آغاز کرده گفت: ظرفیت این پالایشگاه پس از مدتی با تلاش و کوشش نیروهای متعهد و متخصص به ۲۵۰ هزار بشکه در روز رسیده است.

وی عنوان داشت: امسال یک میلیارد و ۱۷۰ میلیون لیتر بنزین یورو چهار در این واحد پالایشگاهی تولید شد که  بخش عمده آن در استان های تهران، البرز و مرکزی به مصرف رسیده است.

 رمضان‌پور با بیان اینکه روزانه بیش از ۱۲ میلیون و ۵۰۰ هزار لیتر بنزین یورو چهار در شرکت پالایش نفت امام خمینی(ره) شازند تولید می‌شود، ادامه داد: بیش از ۱۷ میلیون لیتر بنزین سوپر نیز امسال در این واحد تولید و به نقاط مختلف کشور ارسال شد.

مدیرعامل شرکت پالایش نفت امام خمینی(ره) شازند بیان داشت: امسال ۱۰۸ میلیون لیتر سوخت کشتیرانی در این شرکت تولید شده است چرا که این شرکت تنها شرکت تولید کننده سوخت کشتیرانی است.

کد خبر: ۳۲٬۱۷۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha