۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۲
واریز اولین آورده ۴۰میلیون تومانی توسط ۳۶۵ متقاضی مسکن ملی در کردستان
معاون بازآفرینی شهری اداره‌کل راه و شهرسازی کردستان خبرداد:

واریز اولین آورده ۴۰میلیون تومانی توسط ۳۶۵ متقاضی مسکن ملی در کردستان

کردستان- مرادی، معاون بازآفرینی شهری و مسکن اداره‌کل راه و شهرسازی کردستان گفت: تاکنون ۳۶۵ متقاضی مسکن ملی در این استان نخستین آورده ۴۰ میلیون تومانی خود را واریز کردند.

عرفان مرادی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: در مرحله نخست اجرای طرح اقدام ملی مسکن دو هزار و ۳۷۲ نفر و در مرحله دوم هم حدود ۱۸ هزار نفر در کردستان ثبت نام کردند.

وی با اشاره به اینکه افراد ثبت نام شده در مرحله نخست پالایش شدند، اضافه کرد: بعد از پالایش انجام شده مشخص شد از ثبت نام شدگان مرحله نخست یک هزار و ۱۶۱ نفر واجد شرایط دریافت مسکن در این طرح هستند.

معاون بازآفرینی شهری و مسکن اداره‌کل راه و شهرسازی کردستان یادآور شد: از این تعداد هم حدود ۷۷۰ نفر مدارک خود را تکمیل کرده و افتتاح حساب را انجام دادند.

مرادی با اشاره به اینکه میزان آورده متقاضی در مرحله نخست را ۴۰ میلیون تومان است، افزود: از تعداد مذکور تا روز پنجشنبه دوم مرداد سال جاری ۳۶۵ نفر در شهرهای بالای یکصدهزار نفر جمعیت استان میزان وجه مشخص شده را واریز کردند که از این تعداد ۲۴۷ مورد مربوط به شهر سنندج است.

وی با اشاره به اینکه متقاضیان باید در پنج مرحله آورده شخصی خود را پرداخت کنند، اظهار داشت: در پایان مرحله فنداسیون ۱۵ درصد، بعد از اتمام مرحله اسکلت و سقف ۲۵ درصد، مرحله سفت کاری ۲۵ درصد، مرحله نازک کاری ۲۰ درصد و در هنگام تحویل هم ۱۵ درصد از هزینه مورد نیاز  براساس نرخ روز باید پرداخت شود.

کد خبر: ۳۲٬۱۷۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha