۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۰
فروش ۱۰۰ هزار میلیارد تومانی محصولات دانش بنیان در بستر اینترنت
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

فروش ۱۰۰ هزار میلیارد تومانی محصولات دانش بنیان در بستر اینترنت

تهران- عسگری، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران با اشاره به اینکه در شرایط موجود فروش اینترنتی محصولات از رونق خوبی بهره‌مند هستند، گفت: فروش محصولات دانش بنیان از طریق اینترنت ۱۰۰ هزار میلیارد تومان بوده است.

حشمت الله عسگری در گفتگو با بازار، در خصوص رعایت پروتکل ها توسط تولیدی ها و اصناف تهران اظهار داشت: از همه رسته های شغلی و اصناف می خواهیم نسبت به این موضوع حساس باشند چرا که در صورت عدم رعایت و ورود بازرسان و محرز شدن رعایت نکردن پروتکل ها مشکلاتی ایجاد خواهد شد، لذاتمام توصیه ما بر رعایت ملزومات بهداشتی برای حفظ سلامت تولیدگران و اصناف و همچنین سایر مراجعین است.

عسگری در ادامه با اشاره به جایگاه شرکت‌های دانش بنیان در استان تهران افزود: تعداد شرکت‌های دانش‌بنیان در سال ۹۷ در کل کشور چهار هزار و ۵۰ شرکت بوده که از این تعداد دو هزار و ۵۰ شرکت یعنی بیش از ۵۰ درصد شرکت‌های دانش بنیان در استان تهران قرار داشته اند.

وی ادامه داد: در سال ۹۸ تعداد شرکت‌های دانش‌بنیان در کل کشور به چهار هزار و ۹۰۰ شرکت رسید که از این تعداد دو هزار و ۶۰۰ شرکت یعنی بیش از ۵۶ درصد شرکت‌ها در تهران فعال هستند که در مجموع ۱۷۶ هزار شغل توسط شرکت‌های دانش بنیان در کشور ایجاد شده که ۱۰۰ هزار شغل یعنی حدود ۶۰ درصد مربوط به استان تهران است و ۸۸ هزار اشتغال در تهران فعالیت داشتند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران گفت: با توجه به تحریم های اقتصادی از سوی استکبار جهانی آمریکا، شرکت‌های دانش بنیان از لحاظ کمی رشد داشته که به افزایش ۳۰ درصدی رسید و این نشان می دهد که در تنگناهای اقتصادی کشور ناشی از تهدیدهای استکبار جهانی و تحریم، شرکتهای دانش بنیان توانسته اند خوش بدرخشند به طوریکه توانستند بار تامین نیازمندیهای مردم را از طریق تولیدات فناورانه و کسب و کارهای دانش بنیان به دوش بکشند.

عسگری با اشاره به اینکه در شرایط موجود فروش اینترنتی محصولات از رونق خوبی بهره مند هستند، گفت: فروش محصولات دانش بنیان از طریق اینترنت ۱۰۰ هزار میلیارد تومان بوده است.

کد خبر: ۳۲٬۱۳۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha