۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۰
تأیید نهایی ۱۵۰۰ نفر از متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن در استان قم
مدیرکل راه و شهرسازی قم خبر داد؛

تأیید نهایی ۱۵۰۰ نفر از متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن در استان قم

قم - صبوری، مدیرکل راه و شهرسازی قم گفت: یک هزار و ۸۷۵ نفر برای تکمیل پرونده ثبت‌نام در طرح اقدام ملی به بنیاد مسکن استان مراجعه کرده‌اند که از این تعداد، یک هزار و ۵۰۰ نفر از متقاضیان تایید نهایی شده‌اند.

به گزارش بازار به نقل از اداره کل راه و شهرسازی قم، حسن صبوری با اشاره به آخرین وضعیت طرح اقدام ملی مسکن استان ، افزود: طبق برنامه ابلاغی از سوی وزارت راه و شهرسازی چهار هزار واحد برای ساخت اقدام ملی در مرحله اول در برنامه استان قم پیش‌بینی‌ شده‌است که از این تعداد دو هزار و ۱۵۵ نفر تأیید اولیه شده‌اند.

وی اضافه کرد: از این تعداد، یک هزار و ۸۷۵ نفر در شهر قم با ارسال پیامک به بنیاد مسکن استان مراجعه کرده و پس از بررسی یک هزار و ۵۰۰ نفر از آن‌ها تأیید نهایی شده‌اند.

مدیرکل راه و شهرسازی قم ادامه داد: از مجموع یک هزار و ۵۰۰ نفر تایید شده نهایی، برای ۶۲۴ نفر افتتاح حساب انجام‌شده است و این دسته از افراد پس از دریافت پیامک افتتاح حساب باید ۶۰۰ میلیون ریال واریز کنند.

به گفته صبوری، بر اساس مصوبه شورای تأمین مسکن متقاضیان ۲ هفته کاری فرصت دارند مبلغ ۴۰۰ میلیون ریال و پس از گذشت یک ماه مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال باقیمانده را واریز نمایند.

وی با اشاره به این‌که تاکنون ۸۵ نفر نسبت به واریز وجه اقدام کرده‌اند، خاطرنشان کرد: سرعت و پیشرفت پروژه به واریز وجه متقاضیان بستگی دارد و چنانچه افراد تا دو هفته کاری نسبت به واریز وجه اقدام نکنند طبق دستورالعمل طرح اقدام ملی مسکن، حذف می‌شوند.

مدیرکل راه و شهرسازی قم در خصوص وضعیت معترضین به نتایج مرحله اول (پردیسان/ قم)، بیان کرد: پالایش این دسته از افراد به‌زودی انجام خواهد شد و بابت ادامه حضورشان در این طرح در صورت احراز صلاحیت و تأیید، نگران نباشند.

در طرح اقدام ملی در مجموع در شهرک پردیسان قم، ۳۹ قطعه زمین برای تولید چهار هزار واحد مسکونی، در شهر جعفریه یک قطعه زمین برای تولید ۱۶۷ واحد، در شهر دستجرد یک قطعه زمین برای تولید ۲۹ واحد، در شهر قنوات یک قطعه زمین برای تولید ۱۳۵ واحد و در شهر کهک یک قطعه زمین برای احداث ۶۹ واحد مسکونی اختصاص‌یافته است.

کد خبر: ۳۲٬۱۳۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha