۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۹
طرح آزمایشی توزیع الکترونیک گاز مایع در منطقه همدان آغاز شد
مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان:

طرح آزمایشی توزیع الکترونیک گاز مایع در منطقه همدان آغاز شد

همدان - مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه همدان از آغاز اجرای طرح آزمایشی توزیع الکترونیک گاز مایع (LPG) در این منطقه خبر داد.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان، امین روستایی از آغاز اجرای طرح آزمایشی توزیع الکترونیک گاز مایع (LPG) در این منطقه خبر داد.

روستایی گفت: این طرح از اول مردادماه سال جاری و به صورت آزمایشی همزمان با ۹ منطقه دیگر آغاز شده و از این پس عملیات توزیع سیلندرهای گاز مایع، به صورت الکترونیکی انجام می‌شود.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان ساماندهی توزیع سوخت گاز مایع، شناسایی مصرف کننده مجاز و واقعی، توسعه خدمات الکترونیک، حذف حواله‌های کاغذی و سهولت انجام کار با استفاده از کارت بانکی سرپرست خانوار، اشخاص حقیقی یا حقوقی را از جمله مزایای اجرای این طرح خواند.

روستایی ادامه داد: طرح توزیع الکترونیکی این فرآورده در بین خانوارهای محروم از گاز طبیعی و مصرف کننده نفت سفید که تا این زمان در پوشش انشعاب گازرسانی قرار نگرفته اند به میزان ماهیانه ۴۴ کیلوگرم (۴ سیلندر خانگی) و دیگر واحدهای صنفی صنعتی متناسب با نیاز آنها با ثبت نام در سامانه اینترنتی نیو تجارت آسان قابل ثبت و انجام است.

روستایی یادآور شد: مصرف کنندگان مجاز در صورتی که تاکنون در سایت جدید تجارت آسان ثبت نام نکرده اند، می‌توانند بدون مراجعه حضوری در این سامانه به آدرس NEWTEJARATASAN.NIOPDC.IR ثبت نام کرده و بعد از تأیید دستگاه متولی نسبت به معرفی کارت حساب بانکی و مراجعه به عوامل ثابت و سیار توزیع از طریق کشیدن کارت در دستگاه کارتخوانPOS، سیلندر گاز مایع موردنیاز خود را با نرخ مصوب دولتی و با دریافت رسید سوخت دریافت کنند.

کد خبر: ۳۲٬۰۸۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha