۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۱
۲۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار از سفر رئیس‌جمهور به استان سمنان اختصاص یافت
معاون امور عمرانی استاندار سمنان:

۲۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار از سفر رئیس‌جمهور به استان سمنان اختصاص یافت

سمنان- معاون امور عمرانی استاندار سمنان بابیان اینکه دو هزار و ۴۲۹ میلیارد تومان اعتبار از سفر رئیس‌جمهور به استان اختصاص یافت، گفت: این اعتبار در قالب ۱۵۷ پروژه عمرانی تصویب‌شده است.

به گزارش خبرنگار بازار، منوچهر فخری ظهر یکشنبه در دیدار با مدیرعامل و اعضای بنیاد همیاری مردم سمنان در توسعه آموزش عالی و عمران به میزبانی استانداری با اشاره به‌ضرورت جذب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی برای اجرای پروژه‌های عمرانی و فرهنگی اظهار داشت: دو هزار و ۴۲۹ میلیارد تومان از محل اعتبارات سفرهای رئیس‌جمهور به این استان تخصیص‌یافته است.

وی بابیان اینکه این اعتبارات در قالب ۱۵۷ پروژه عمرانی تصویب شد، بیان کرد: این پروژه‌ها تاکنون ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است که با پیگیری مسئولان استانی و نمایندگان مجلس به‌زودی بهره‌برداری می‌شوند.

تخصیص ۱۵ میلیارد تومان به پروژه‌های آب‌رسانی
معاون امور عمرانی استانداری سمنان با تأکید بر اینکه پروژه‌های آب‌رسانی در اولویت نخست این پروژه‌ها برای اجرایی شدن قرار دارند، اضافه کرد: تأمین آب‌سرخه، آب شاهرود از سد کالپوش، آب سمنان از سند فینسک، آب گرمسار از سیمین دشت مهم‌ترین پروژه‌هایی است که در این حوزه در دست اقدام است.

فخری از پیگیری برای اجرایی شدن پروژه انتقال آب از دریای خزر به استان سمنان خبر داد و گفت: با تخصیص و اجرای این پروژه‌ها امروز استان سمنان به یک کارگاه عمرانی تبدیل‌شده است و این در حالی است که تنها ۱۵ میلیارد تومان برای ساخت پروژه‌های آب‌رسانی استان تخصیص‌یافته است.

وی در ادامه با اشاره به پروژه‌های فرهنگی و عمرانی این استان بیان کرد: احداث تالار مرکزی سمنان یکی از پروژه‌های مهم و اولویت‌داری است که باید اجرا و تکمیل آن از سوی مدیران استان پیگیری می‌شود.

کد خبر: ۳۲٬۰۴۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha