۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۰
ارسال یک محموله اقلام غذایی از مازندران برای سیل زدگان سیستان و بلوچستان
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

ارسال یک محموله اقلام غذایی از مازندران برای سیل زدگان سیستان و بلوچستان

ساری - مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در مازندران از ارسال یک محموله اقلام غذایی از استان برای سیل زدگان سیستان و بلوچستان خبر داد.

سید رضا هادیان در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به ارسال یک محموله اقلام غذایی از استان مازندران برای سیل زدگان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: این محموله شامل آب معدنی و تن ماهی و دیگر اقلام غذایی بوده که با یک دستگاه تریلر برای سیل زدگان ارسال شده است.

وی با بیان ۱۰ هزار باکس آب معدنی ارسال شده است، گفت: در صورت نیاز دوباره نسبت به ارسال کمک برای هموطنان سیل زده اقدام خواهیم کرد.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در مازندران همچنین با اشاره به اینکه استان در ابتدای سال جاری با حادثه سیل مواجه شده بود، گفت: این ستاد پیشگام سایر دستگاه ها برای کمک و امدادرسانی و توزیع اقلام بین سیل زدگان وارد عمل شده بود.

هادیان درباره طرح ها و پروژه های اجرا شده از سوی ستاد اجرایی فرمان امام در مازندران گفت: یک هزار و ۳۰۰ طرح اشتغال محور، ۲۷ طرح تسهیلات محور و ۱۹ طرح بنگاه محور اجرا شده است.

وی شمار اشتغال ایجاد شده در طرح های بنگاه محور را حدود شش هزار نفر اعلام کرد و گفت: رسیدگی به وضعیت محرومان و مستضعفان دغدغه اصلی و هدف از شکل گیری ستاد اجرایی فرمان حضرت امام است.

کد خبر: ۳٬۲۰۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha