۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۶
۳۶ پروژه عمرانی در شهرک‌های صنعتی مازندران اجرا شد
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی مازندران:

۳۶ پروژه عمرانی در شهرک‌های صنعتی مازندران اجرا شد

ساری- مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران گفت: ۳۶ طرح عمرانی و زیرساختی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان درحال اجرا است.

به گزارش بازار به نقل از شهرک‌های صنعتی مازندران، سید مصطفی موسوی با بیان اینکه ۳۶ طرح عمرانی و زیرساختی در شهرکها و نواحی صنعتی استان درحال اجرا است، اظهار داشت: این طرح‌های عمرانی شامل ساخت تصفیه خانه فاضلاب، هدایت آبهای سطحی، مخزن ۵۰۰ مترمکعبی، شبکه فیبرنوری، زیرسازی و آسفالت، روشنایی معابر و احداث راه دسترسی در شهرکها و نواحی صنعتی است.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران افزود: برای اجرای این طرحهای عمرانی تاکنون ۱۳۰ میلیارد ریال از محل منابع داخلی و عمرانی شرکت هزینه شده است و ۳۳۰ میلیارد ریال برای تکمیل طرحهای در دست اجرا هزینه خواهد شد.

وی طرح‌های عمرانی درحال انجام شامل ساخت تصفیه خانه فاضلاب، ایستگاه تقلیل فشار گاز، تکمیل زیرسازی و آسفالت و راه دسترسی و اجرای شبکه روشنایی معابر در شهرکها و نواحی صنعتی را از ضروریات زیرساخت‌های مناسب به‌منظور استقرار واحدهای تولیدی و صنعتی برشمرد و بیان داشت: با اجرای پروژه های عمرانی شاهد رونق بیشتر در بخش تولید و صنعت خواهیم بود.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران تکمیل و توسعه متوازن زیرساختهای عمرانی در شهرکها و نواحی صنعتی و تقویت ابزارهای حمایتی از صنایع کوچک را از وظیفه اصلی شرکت شهرکهای صنعتی عنوان نمود و خاطرنشان کرد: با بسترسازی مناسب و حضور سرمایه گذاران جهت ساخت و راه اندازی واحدهای تولیدی و سرمایه گذاری صنعتی، فضا برای تولید ملی و اشتغال مولد مهیا می شود.

موسوی حمایت از تولید را رویکرد اصلی شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران در مسیر تحقق جهش تولید توصیف نموده و خاطرنشان کرد: واحدهای تولیدی با ایجاد امکانات زیرساختی از جمله تأمین آب، برق، گاز و مخابرات در شهرکها و نواحی صنعتی به بهره برداری می رسند.

کد خبر: ۳۱٬۹۵۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha