۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۸
۵.۴ هزار زنجانی در سامانه کارا  ثبت‌نام کردند
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان:

۵.۴ هزار زنجانی در سامانه کارا ثبت‌نام کردند

زنجان- یوسفی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان گفت: پرونده پنج هزار و ۴۰۵ نفر در سامانه کار ثبت نهایی شده که این میزان تسهیلات پرداختی شامل بیش از ۱۰۶ میلیارد تومان است.

محمد رضا یوسفی در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه در راستای حمایت از مشاغلی که تحت تاثیر کرونا آسیب دیده‌اند دولت تسهیلات لازم را در ۱۴ رسته به متقاضیان پرداخت می‌کند، گفت: سهم استان زنجان از این تسهیلات بیش از ۴۸۸ میلیارد تومان است.

وی اظهار کرد: در استان زنجان پرونده بیش از پنج هزار و ۴۰۵ نفر در سامانه کارا ثبت نهایی شده که این میزان تسهیلات پرداختی شامل بیش از ۱۰۶ میلیارد تومان است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان گفت: این تعداد پرونده به ۱۲ شبکه بانکی استان معرفی شده و ظرف مدت یک هفته می توانند وام مورد نظر را دریافت کنند.

یوسفی با بیان اینکه کارگاه‌های دارای کد بیمه تامین اجتماعی می‌توانند از تسهیلات استفاده کنند، تاکید کرد: همچنین کسب و کارهای فاقد کد کارگاهی هم می‌توانند از تسهیلات استفاده کنند.

وی ابراز داشت: مدت باز پرداخت تسهیلات ۲۴ ماهه و با کارمزد ۱۲ درصد بوده و از آبان ماه می‌توانند اقساط خود را پرداخت کنند.

مدیرکل تعاون، کار ورفاه اجتماعی زنجان تصریح کرد: افرادی که به دلایلی نمی توانند در سامانه کارا ثبت نام کنند می توانند به دستگاه اجرایی و اتحادیه مربوطه مراجعه کرده و مراحل لازم توسط این ارگان ها برای دریافت تسهیلات انجام شود.

کد خبر: ۳۱٬۹۲۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha