۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۹
طرح آزمایشی توزیع الکترونیکی نفت سفید در منطقه شاهرود اجرا شد
معاون بازرگانی شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه شاهرود:

طرح آزمایشی توزیع الکترونیکی نفت سفید در منطقه شاهرود اجرا شد

شاهرود- معاون بازرگانی شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه شاهرود با اشاره به اجرای طرح آزمایشی توزیع الکترونیکی نفت سفید در منطقه، گفت: توزیع کالابرگ الکترونیک یکی از بخش‌های این طرح است.

به گزارش خبرنگار بازار، حسین عبدلی صبح یکشنبه در نشستی با حضور اصحاب رسانه به میزبانی  شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه شاهرود از اجرای طرح آزمایشی توزیع  الکترونیکی نفت سفید در استان سمنان خبر داد و ابراز داشت: از آنجا که فرایند توزیع کالا برگ از کاغذی به الکترونیکی انجام شده ما نیز در منطقه شاهرود بنا را بر ارتقای هماهنگی در عرضه سوخت قرار داده ایم.

وی با بیان اینکه  ایجاد بستر لازم و هماهنگی های صورت گرفته با فروشندگی هاو نواحی استان سمنان از محورهای این طرح است، تاکید کرد: سری سوم توزیع نفت سفید بصورت الکترونیکی و آزمایشی در سطح استان به انجام رسیده است.

معاون توزیع و پخش فراورده های نفتی منطقه شاهرود بیان کرد: برای برطرف کردن مشکلات احتمالی دو گروه سهمیه برای مصرف کنندگان اسکان دائم و اسکان موقت در سیستم فروش در نظر گرفته شده است.

عبدالی بیان کرد: نواحی چهارگانه مرکزی، دامغان، سمنان و گرمسار باید هماهنگی‌های لازم با عوامل فروش تحت پوشش خود را برای خرید و انجام ترکنش‌های مورد نظر در راستای برداشت سهمیه انجام دهند.

وی افزود: ارتقای رفاه مصرف کنندگان نفت سفید و جلوگیری از توزیع و عرضه خارج از شبکه هدف اجرای طرح است.

کد خبر: ۳۱٬۹۰۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha