۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۷
۱۹۵ تن محموله امدادی بین سیل زدگان سیستان وبلوچستان توزیع شد

۱۹۵ تن محموله امدادی بین سیل زدگان سیستان وبلوچستان توزیع شد

زاهدان - مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) سیستان و بلوچستان گفت: این ستاد از لحظه وقوع سیل هفته گذشته تاکنون ۱۹۵ تن محموله امدادی، غذایی، دارویی و پوشاک برای سیل زدگان ارسال کرده است.

به گزارش بازار، علیرضا راشکی با بیان اینکه ساکنان مناطق پزم و کنارک گرفتار در سیل با بیشترین آبگرفتگی‌ها مواجه بودند، اظهار داشت: با همکاری بنیاد برکت و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) دستگاه‌های مکنده به این مناطق اعزام و اکنون کار جمع آوری گل و لای در حال انجام است.

وی با اشاره به اینکه پیش بینی می‌شود طی چند روز آینده عملیات لایروبی به پایان برسد، افزود: بازگشت مردم به زندگی عادی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) سیستان و بلوچستان ادامه داد: توزیع ۳۲ هزار پرس غذای گرم و هفت هزار و ۲۰۰ بسته غذای خشک، ویزیت پنج هزار و ۱۰۰ نفر و ارائه داروی رایگان از دیگر اقدامات بنیاد برکت و ستاد اجرایی فرمان امام در مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان است.

راشکی تصریح کرد: پس از سیل فروردین ماه در منطقه سیستان قرارگاه جهادی بنیاد برکت به صورت آزمایشی راه اندازی و سپس این قرارگاه در خوزستان و مازندران و دیگر استان‌ها نیز راه اندازی شد و انبارهای این قرارگاه با اقلام دارویی و مواد غذایی و ضروری ذخیره شد که در سیل اخیر مورد استفاده قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام از لحظه وقوع سیل هفته گذشته در سیستان و بلوچستان تا امروز، ۱۹۵ تن محموله امدادی، غذایی، دارویی و پوشاک از طریق هوا و زمین برای سیل زدگان سیستان و بلوچستان ارسال و توزیع کرده است، افزود: ۲۰ تن از این اقلام شامل موادغذایی و لباس بوده که ازطریق کمک‌های مردمی و سامانه (*۴۰۳۰#) و دنیای احسان جمع آوری شده است.

کد خبر: ۳٬۱۷۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha