۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۸
اشتغال ۶۰۰ نفر در بوشهر با پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی
مدیرکل تعاون استان بوشهر مطرح کرد:

اشتغال ۶۰۰ نفر در بوشهر با پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی

بوشهر- پناه، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی بوشهر از پیش‌بینی اشتغال ۶۰۰ نفر در نقاط روستایی و عشایری استان با پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی طی سال جاری خبر داد.

حمیدرضا پناه در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: ۱۹۲.۸ میلیارد تومان به استان بوشهر ابلاغ و بر اساس طرح‌های تدوین‌شده پرداخت می‌شود.

وی تصریح کرد: شش میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان از اعتبارات ابلاغ‌شده به پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی اختصاص دارد.

پناه بابیان اینکه توسعه اشتغال پایدار در روستاها و مناطق عشایری از اولویت‌های کاری ما است اضافه کرد: سال گذشته ۲۵۶ میلیارد تومان تسهیلات برای اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی روستایی و عشایری پرداخت شد.

وی بابیان اینکه تسهیلات طرح اشتغال فراگیر و طرح توسعه اشتغال روستایی و عشایری بیشتر در بخش‌های کشاورزی، صنعتی و خدماتی پرداخت می‌شود افزود: با اجرای این طرح‌ها زمینه اشتغال ۴ هزار و ۶۸۰ نفر فراهم شد.

پناه بابیان اینکه هزار ۸۶۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال‌زایی فراگیر نیز ابلاغ‌شده است اظهار داشت: این تسهیلات بر اساس رسته‌های اولویت دار باهدف اشتغال پایدار در این مناطق پرداخت می‌شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر خاطرنشان کرد: تاکنون ۵۵ میلیارد ریال به بیش از ۴۰۰ واحد صنفی استان بوشهر، تسهیلات آسیب ناشی از کرونا پرداخت‌شده است.

کد خبر: ۳۱٬۷۸۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha