۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۰
گازرسانی به ۱۷ روستای کوهستانی آمل در دست اجرا است
مدیرعامل شرکت گاز مازندران:

گازرسانی به ۱۷ روستای کوهستانی آمل در دست اجرا است

آمل- مدیرعامل شرکت گاز مازندران گفت:پروژه گازرسانی ۱۷ روستای کوهستانی آمل در دست اجرا است.

به گزارش بازار به نقل از شرکت گاز مازندران، جعفر احمدپور در جلسه بررسی پروژه گازرسانی به مناطق کوهستانی شهرستان آمل گفت: با توجه به قانون ایمنی راهها، احداث تاسیسات می‌بایستی بعد از نوار تاسیسات زیربنائی که برای راههای استانهای شمالی که ۱۲.۵ متر بعد از حریم مصوب تعیین گردیده است، انجام شود و این قانون، گازرسانی در مناطق کوهستانی را با مشکل روبرو کرده است.

وی افزود: با توجه به ضوابط اداره راه یک طرف از محدوده این مسیر بالای کوه و در سمت مقابل داخل دره باید تاسیسات خودمان را ایجاد کنیم.

احمدپور یادآور شد: قانون رعایت حریم راه برای مسیرهای جلگه‌ای و کویری قابلیت اجرایی دارد، در مازندران و کوهپایه امکان رعایت حریم محورها وجود ندارد.

مدیرعامل شرکت گاز مازندران تصریح داشت: با توجه به شرایط اقتصادی و محدودیت های بودجه ای، نیازمند همکاری دستگاه های اجرایی در امر توسعه گازرسانی به مناطق محروم استان هستیم.

وی گفت: در حال حاضر پروژه گازرسانی به ۱۷ روستای مناطق کوهستانی شهرستان آمل در دست اجرا است و طراحی گازرسانی به ۸۰ روستا هم در حال صورت گرفتن است.

احمدپور با بیان اینکه خط انتقال گاز ۱۶ اینچ از گردنه امام‌زاده هاشم (ع) به طول ۴۲ کیلومتر در اجرا است، اظهار داشت: همه باید با همدلی و همزبانی برای پیشبرد پروژه‌های گازرسانی به مناطق محروم تلاش مضاعف کنند.

کد خبر: ۳۱٬۷۶۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha