۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۷
ثبت‌نام ۶ هزار نفر از فعالان حوزه ناوگان شهری زنجان در سامانه کارا
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان خبر داد:

ثبت‌نام ۶ هزار نفر از فعالان حوزه ناوگان شهری زنجان در سامانه کارا

زنجان- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان گفت: بیش از شش هزار نفر از فعالان حوزه ناوگان شهری استان در سامانه کارا ثبت نام کردند.

به گزارش بازار به نقل از اداره کار، تعاون ورفاه اجتماعی زنجان، محمد رضا یوسفی گفت: شش هزار نفر از فعالان حوزه ناوگان شهری استان زنجان در سامانه کارا ثبت نام کردند.

وی اظهار کرد: با هدف کمک و حفظ اشتغال فعالان اقتصادی و کسب و کارهای دارای مجوز فعالیت از دستگاه اجرایی مربوطه که بر اثر شیوع بیماری کرونا آسیب بیشتری دیده‌اند، بنا به پیشنهاد وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی، دستورالعمل پرداخت تسهیلات به واحدهای کسب و کار بیمه نشده بیشتر آسیب دیده از ویروس کرونا تصویب و ابلاغ شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان گفت: دستورالعمل اعلامی اشخاصی که در حوزه حمل و نقل درون و برون شهری فعالیت کرده و دارای مجوز هستند نیز می‌توانند از طریق سامانه کارا و قسمت تسهیلات کرونا، ثبت‌نام کنند.

یوسفی تصریح کرد: در بررسی سامانه مشاهده می‌شود، تعداد بسیار کمی از ناوگان حمل و نقل درون و برون شهری که در حدود شش هزار نفر هستند در سامانه کارا ثبت‌نام و یا پرونده آنها به بانک عامل ارسال شده است.

وی گفت: به منظور تسهیل در ثبت‌نام و با توجه به فرصت کم باقیمانده، مقرر شده است، اتحادیه‌ها و صنوف و تشکل‌ها، هرکدام یک نماینده انتخاب و به شهرداری و راهداری و حمل و نقل جاده‌ای معرفی کنند تا این اشخاص به عنوان تسهیل‌گر، رابط متقاضی و دستگاه مربوطه عمل کرده و ثبت‌نام و سیر مراحل را در اسرع وقت انجام دهد.

کد خبر: ۳۱٬۷۶۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha