۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰
۱۲۷۰ روستای لرستان به شبکه آبرسانی مجهز نیست/ تامین آب شرب با تانکر
مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب لرستان:

۱۲۷۰ روستای لرستان به شبکه آبرسانی مجهز نیست/ تامین آب شرب با تانکر

لرستان- کرم وند، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان گفت: یک هزار و ۲۷۰ روستای لرستان آبرسانی نشده که تامین آب شرب این روستاها به وسیله تانکر و چشمه انجام می‌شود.

حمیدرضا کرم وند در گفت‌وگو با خبرنگار بازار با اشاره به آبرسانی به برخی روستاهای دور افتاده لرستان اظهار داشت: دو هزار و ۸۰۰ روستا در استان وجود دارد که حدود یک هزار و ۵۳۰ روستا از خدمات شرکت آب وفاضلاب استان بهره‌مند هستند.

وی افزود: ۷۱ روستا تحت پوشش آب و فاضلاب نیست و با شروع گرما تعداد روستاهایی که آب شرب ندارند بیشتر می‌شود و در هفته حداقل سه بار آبرسانی این روستاها با تانکر انجام می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب لرستان عنوان کرد: هزار و ۲۷۰ روستای دیگر از مجتمع‌های آبرسانی فاصله‌ها زیادی دارند و حتی برخی از مردم این روستاها تمایلی برای وصل شدن به شبکه لوله کشی ندارند.

وی بیان کرد: باید درخواست برای وصل شدن به شبکه داده و حق انشعابات پرداخت شود تا اقدامات لازم برای نصب کنتور صورت گیرد و در نهایت قبوض آب صادر شود؛ بنابراین به دلیل پرداخت این هزینه‌ها تمایلی ندارند زیر نظر شرکت آب وفاضلاب استان قرار گیرند.

کرم وند تصریح کرد: برخی از این روستاها نیز کمتر از پنج خانوار است و فرآیند آبرسانی برای این روستاها در شرایط فعلی تنها با جذب یکسری اعتبارات مشخص یا استفاده از منابع خارج از منابع شرکت، امکان پذیر است.

کد خبر: ۳۱٬۷۰۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha