۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۵
ارسال پرونده تخلفات صنفی و تولیدی به صورت الکترونیکی به تعزیرات
معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت تهران اعلام کرد

ارسال پرونده تخلفات صنفی و تولیدی به صورت الکترونیکی به تعزیرات

محمدی پور، معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران گفت: با توجه به راه‌اندازی و تکمیل شدن سامانه یکپارچه مدیریت بازرسی، هیچ پرونده تخلفی به صورت دستی به سازمان تعزیرات حکومتی ارسال نمی‌شود.

به گزارش بازار به نقل از شاتا، سعید محمدی پور افزود: با راه اندازی این سامانه، رسیدگی به پرونده ها، با ارسال سیستمی به حداقل زمان ممکن می رسد.

وی کاهش بروکراسی اداری و کاهش زمان رسیدگی به پرونده ها را از مزیت های راه اندازی این سامانه و سایر سامانه های الکترونیکی از جمله سامانه جامع انبارها، جامع گارانتی و سامانه ۱۲۴، عنوان کرد.

محمدی پور ادامه داد: با کمک سامانه الکترونیک پرونده ها تعدد تخلفات یک واحد صنفی، تولیدی و خدماتی به راحتی قابل شناسایی بوده و اجرای سایر الزامات قانونی متناسب نظیر نصب پارچه بر سر درب واحدهای صنفی پلمپ شده با سهولت بیشتری عملیاتی می شود.

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران تصریح کرد: یکی دیگر از دستاورد های راه‌اندازی این سامانه تجمیع اطلاعات مربوط به تعداد بازرسان فعال و تعداد بازرسی های انجام شده در طول یک روز در کشور است و همچنین می توانیم به تفاوت ارزش ریالی برگه ‌های گزارش بازرسی با آرای صادره در شعبات مختلف تعزیرات حکومتی پی ببریم و متناسب با آنها برنامه‌ریزی و اقدام شود.

محمدی پور در خصوص سامانه گارانتی نیز گفت: تنها درگاه تایید کننده گارانتی در کشور، این سامانه است که همه خدمات دهنده ها باید عضو این سامانه شوند تا خدمات گیرندگان بتوانند با استعلام از این سامانه از خدمات پس از فروش محصول و کالای خریداری شده خود مطلع شوند.

کد خبر: ۳۱٬۷۰۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha