۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۸
۹۰ میلیارد ریال صرف پروژه‌های جدید برق‌رسانی سمنان شد
مدیرعامل توزیع برق سمنان:

۹۰ میلیارد ریال صرف پروژه‌های جدید برق‌رسانی سمنان شد

سمنان - مدیر توزیع برق سمنان گفت: ۱۰ پروژه با صرف اعتبار قریب به ۹۰ میلیارد ریال در مجموعه این شرکت ایجاد و برای افتتاح در دهه فجر آماده می‌شود.

به گزارش خبرنگار بازار، مهدی پاک طینت شامگاه سه شنبه در نشستی با حضور اصحاب رسانه و مطبوعات به میزبانی شرکت برق سمنان، ضمن بیان اینکه شرکت توزیع برق ۱۰ پروژه را با اعتبار  ۸۹ میلیارد و ۵۰ میلیون ریال آماده افتتاح کرده که در دهه فجر به بهره برداری خواهند رسید. 

وی درباره هدف اجرای این طرح‌ها توضیح داد: ظرفیت‌سازی برای تامین برق متقاضیان و مشترکان جدید به خصوص در شهرک‌های تازه تاسیس و مسکن مهر و ... محور اصلی این طرح‌ها است که چهار طرح احداث هشت هزار و ۷۰۰ متر شبکه‌های توزیع برق به مبلغ ۱۸ میلیارد و ۵۳۰ میلیون ریال در زمره این طرح‌ها محسوب می‌شوند.

مدیر شرکت توزیع برق سمنان، با بیان اینکه افتتاح این طرح‌ها افزایش قابلیت اطمینان شبکه را نیز به دنبال دارد، تاکید کرد: دو طرح توسعه شبکه برق به میزان شش هزار متر شبکه روشنائی معابر در سمنان با اعتبار ۱۰ میلیارد و ۸۵۰ میلیون ریال  در زمره طرح‌های مذکور هستند.

پاک طینت گفت: طرح نصب ۱۴ ایستگاه هوائی توزیع برق با مجموع ظرفیت دو هزار و ۹۳۰ کیلوولت آمپر با هزینه ۱۰ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال به عنوان طرح‌هایی است که در دهه فجر امسال افتتاح می‌شود.

کد خبر: ۳٬۱۶۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha