۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۴
آذربایجان‌شرقی رتبه نخست کشور در صدور جواز توسعه‌ صنعتی را کسب کرد
معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی:

آذربایجان‌شرقی رتبه نخست کشور در صدور جواز توسعه‌ صنعتی را کسب کرد

تبریز- معاون برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی گفت: رتبه نخست کشور در حوزه صدور جواز توسعه‌ای واحدهای صنعتی به این استان تعلق گرفت.

به گزارش بازار به نقل از سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی، نادر اصغرپور با ارائه گزارشی از عملکرد چهار ماهه سازمان در بخش صدور جواز تأسیس توسعه ای و ایجادی اظهار کرد: تسریع و تسهیل در امور صدور جوازهای تأسیس ایجادی و توسعه ای مطابق با ضوابط و مقررات قانونی از مهمترین اقدامات مجموعه این سازمان و معاونت برنامه ریزی در سال جهش تولید بوده است.

وی افزود: به منظور حمایت از توسعه سرمایه گذاری های موجود ۶۰ فقره جواز توسعه ای با هدف افزایش ظرفیت و تنوع محصولات تولیدی واحدهای صنعتی صادر شده است.

اصغرپور اظهار کرد: از طریق صدور این تعداد جواز توسعه ای افزایش سرمایه گذاری ۵۵۴ میلیارد تومانی با افزایش اشتغال ۱۰۰۰ نفر پیش بینی شده است.

آذربایجان شرقی رتبه سوم کشور در صدور جواز تأسیس ایجادی
معاون برنامه ریزی و سرمایه گذاری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان شرقی با اشاره به حمایت های مجموعه استان از سرمایه گذاران در سال جهش تولید، گفت: برنامه ریزی و تمهیدات لازم برای شروع سرمایه گذاری در داخل شهرک های صنعتی انجام شده و با جذب سرمایه گذاری از راه صدور ۵۰۰ فقره جواز تأسیس ایجادی با میزان سرمایه گذاری ۵۱۰۰ میلیارد تومان و پیش بینی اشتغال ۱۱۵۰۰ نفر با هدف پیشبرد اهداف توسعه ای در سال جهش تولید حرکت می کنیم.

اصغرپور آمار یاد شده را نشان دهنده افزایش علاقه مندی سرمایه گذاران بخش خصوصی برای فعالیت در بخش صنعت آذربایجان شرقی در چهار ماهه اول سال جاری دانست.

کد خبر: ۳۱٬۵۹۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha