۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۱
اجرای طرح ارتقای آسفالت در ۶ هزار و ۳۰۰ کیلومتر از راههای کشور
معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای خبر داد

اجرای طرح ارتقای آسفالت در ۶ هزار و ۳۰۰ کیلومتر از راههای کشور

اکبری، معاون راهداری سازمان حمل و نقل جاده ای گفت: ‌با فعالیت کارگاههای فعال در سراسر کشور، طرح ارتقای روکش آسفالت راهها با اولویت راههای شریانی با قوت در حال اجراست.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، رضا اکبری معاون راهداری این سازمان در این زمینه گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون  در ٦هزار و ۳۰۰ کیلومتر از راههای شریانی کشور، انواع عملیات روکش آسفالت و ارتقای کیفی روکش آسفالت انجام شده است.

وی خاطر نشان کرد: در یک هزارو ۷۳۰ کیلومتراز راههای شریانی یاد شده  ، عملیات روکش آسفالت، ماسه آسفالت و بازیافت انجام شده است که حدود  ٥٨٪؜ از ٣هزار کیلومتر برنامه را به خود اختصاص داده است.

اکبری اظهار داشت: همچنین انواع عملیات روکش های حفاظتی، درز گیری و لکه گیری در ۴٥٧٠کیلومتر راه صورت گرفته است که حدود٩١٪؜ از ۵هزار کیلومتر از برنامه تعیین شده را به خود اختصاص داده است این در حالی است که سهم روکش های حفاظتی یک هزارو ۸۰۳ کیلومتر می باشد.

معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای همچنین در خصوص شش استان اول در اجرای عملیات روکش آسفالت گفت :استان فارس با ۱۲۸/۸ کیلومترروکش آسفالت، استان لرستان ۱۲۸/۵ کیلومتر، استان خراسان جنوبی ۱۲۸/۴ کیلومتر، استان هرمزگان ۱۲۶/۲ کیلومتر، شمال سیستان ۱۱۸/۵ کیلومترو استان کرمان ۱۰۵ کیلومتر به ترتیب شش استان اول در اجرای این طرح هستند.

اکبری خاطر نشان کرد: جنوب استان کرمان با ۳۹۳ کیلومتر، استان کرمانشاه ۳۵۳ کیلومتر، شمال سیستان ۲۳۳/۵ کیلومتر، خراسان جنوبی ۱۹۴/۵ کیلومتر، ایرانشهر ۱۶۹ کیلومترو قزوین با ۱۱۶ کیلومتر شش استان اول در اجرای عملیات روکش حفاظتی هستند.

کد خبر: ۳۱٬۵۹۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha