۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۱
بدهی ارزی شبکه‌های برون مرزی در آینده نزدیک پرداخت می‌شود
معاونت برون مرزی صداوسیما:

بدهی ارزی شبکه‌های برون مرزی در آینده نزدیک پرداخت می‌شود

جبلی، معاون برون مرزی صدا و سیما با اشاره توقف پخش ماهواره‌ای شبکه‌های برون مرزی به دلیل بدهی‌ ارزی، گفت: با توجه به وعده دولت و مجلس، در آینده نزدیک بدهی ارزی این بخش پرداخت می‌شود.

به گزارش بازار به نقل از خانه‌ملت، پیمان جبلی معاون برون مرزی صدا و سیما در توضیح علت توقف پخش ماهواره‌ای شبکه‌های برون مرزی صدا و سیما، گفت: علت اصلی توقف فعالیت شبکه‌های برون مرزی از روی برخی ماهواره‌ها بدهی متراکم ایجاد شده است.

جبلی افزود: بودجه ارزی در اختیار حوزه برون مرزی صدا و سیما قرار نگرفته است لذا پخش ماهواره‌ای شبکه‌های برون مرزی به دلیل بدهی، متوقف شده است.

وی از تلاش و پیگیری معاونت برون مرزی صدا و سیما برای رفع این مسئله با دستگاه های اجرایی مربوطه، دولت و مجلس خبر داد و گفت: در جریان پیگیری‌های به عمل آمده تلاش کردیم تا دولت را مجاب و توجه نمایندگان مجلس را نسبت به اهمیت موضوع جلب کنیم.

معاون برون مرزی صدا و سیما یادآور شد: وعده‌هایی در این زمینه به ما داده شده است، به نوعی این مسئله به جریان افتاده و در آینده نزدیک بدهی ارزی شبکه‌ها برون مرزی پرداخت می‌شود البته زمان دقیق این پرداخت‌ها مشخص نیست.

کد خبر: ۳۱٬۵۷۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha