۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۲
سرمایه گذاری ۱۲هزار و ۱۵۳ میلیارد ریالی بخش خصوصی در استان همدان
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان خبرداد:

سرمایه گذاری ۱۲هزار و ۱۵۳ میلیارد ریالی بخش خصوصی در استان همدان

همدان - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان گفت: طی سه ماهه اول امسال مبلغ ۱۲ هزار و ۱۵۳ میلیارد ریال سرمایه گذاری توسط بخش خصوصی در استان همدان محقق شده است.

به گزارش خبرنگار بازار؛ احمد توصیفیان پیش از ظهر پنج شنبه در کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه گذاری استان همدان که با حضور استاندار همدان و مدیران دستگاه‌های اجرایی در سالن شهدای استانداری همدان برگزار شد در خصوص اشتغال ایجاد شده در سه ماهه اول سال جاری در استان همدان اظهار کرد: تعهد ایجاد اشتغال امسال در استان همدان ۱۹ هزار و ۴۵۰ نفر و تعهد سه ماه چهار هزار و ۸۶۳ نفر است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان عنوان کرد: طی سه ماهه اول سال جاری برای شش هزار و ۳۳۰ نفر در استان همدان اشتغال ایجاد شده که معادل ۱۳۰ درصد تعهد سه ماهه است.

وی بابیان اینکه یک هزار و ۵۶۰ نفر در سه ماهه اول سال جاری نزد تأمین اجتماعی برای اولین بار بیمه شده‌اند، افزود: طی سه ماهه اول امسال مبلغ ۱۲ هزار و ۱۵۳ میلیارد ریال سرمایه گذاری توسط بخش خصوصی با مشارکت بانک‌های عامل در راستای ایجاد اشتغال و حفظ اشتغال موجود در استان همدان انجام شده که تقربیا متناسب با هدف پیش بینی در سند راهبردی اشتغال است.

پرونده هفت هزار و ۶۵۰ بنگاه با اشتغال ۱۱ هزار و ۱۳ نفر به مبلغ یک هزار و ۲۶ میلیارد ریال به بانک‌های عامل ارسال شده و مبلغ ۶۵ میلیارد ریال پرداخت شده است

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در خصوص پرداخت تسهیلات حمایتی به واحدهای آسیب پذیر از ویروس کرونا در ۱۴ رسته انتخابی علاوه بر تشریح شیوه نامه‌ها به ویژه بنگاه‌های که فاقد بیمه هستند، اظهار کرد: پرونده هفت هزار و ۶۵۰ بنگاه با اشتغال ۱۱ هزار و ۱۳ نفر به مبلغ یک هزار و ۲۶ میلیارد ریال به بانک‌های عامل ارسال شده و مبلغ ۶۵ میلیارد ریال پرداخت شده است.

استاندار همدان نیز با تاکید بر توجه به امر اشتغال و سرمایه گذاری در سال جهش تولید گفت: سیاست ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا توجه به سلامت شهروندان به عنوان اولویت اول و در مرحله بعد فعالیت واحدهای تولیدی با رعایت پروتکل‌ها برای کمک به امر تولید و اشتغال است.

سیدسعید شاهرخی تاکید کرد: حمایت از تولید کنندگان که نیازهای ضروری کشور را در چنین شرایطی تأمین می‌کنند در اولویت سیاست‌های دولت است.

پیش بینی ۸۰۴ میلیارد تومان تسهیلات برای مشاغل آسیب دیده از کرونا در همدان
شاهرخی با تاکید بر اینکه با تمام امکانات و ظرفیت‌های استان همدان به دنبال تحقق و اجرایی کردن برنامه راهبردی و عملیاتی توسعه هستیم، گفت: برای مشاغل آسیب‌دیده از بیماری کرونا ۸۰۴ میلیارد تومان تسهیلات با سود ۱۲ درصد در نظر گرفته شده است.

استاندار همدان با اشاره به اینکه پرداخت تسهیلات در حال انجام است، گفت: مهلت ثبت نام در سامانه کارا برای مشاغل آسیب دیده از بیماری کرونا تا ۵ مرداد ماه تمدید شده است.

کد خبر: ۳۱٬۵۶۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha