۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۸
افتتاح بزرگترین واحد تولید کنسانتره در ارومیه/ واحد تولید تجهیزات پزشکی راه‌اندازی شد
با حضور معاون وزارت صمت؛

افتتاح بزرگترین واحد تولید کنسانتره در ارومیه/ واحد تولید تجهیزات پزشکی راه‌اندازی شد

ارومیه- دو طرح تولیدی امروز با حضور معاون وزارت صنعت، معدن و تجارت و استاندار آذربایجان غربی در ارومیه افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار بازار، رییس سازمان صنعت، معدن وتجارت آذربایجان غربی ظهر پنج‌شنبه در حاشیه افتتاح دو طرح تولیدی در ارومیه که با حضور صادقی، معاون امور صنایع وزارت صمت و دیگر مسئولان استانی همراه بود، با اشاره‌ای به جزئیات این طرح ها گفت: اولین طرح مربوط به راه اندازی شرکت صنایع مهندسی پزشکی ابزار جراحان ارومیه، تولید کننده ایمپلنت فک و صورت، ارتوپدی و ستون فقرات نخستین بود.

غلامرضا بابایی ادامه داد: این شرکت در فاز نخست برای ۲۰ نفر ایجاد اشتغال کرده و برای راه اندازی آن، سرمایه گذاری پنج میلیون یورویی و ۱۲ میلیارد تومانی صورت گرفته است.

وی در خصوص دومین طرح افتتاح شده نیز گفت: همچنین امروز شاهد افتتاح بزرگترین واحد تولید کنسانتره در شهرک صنعتی فاز سه ارومیه بودیم که این واحد توسط آلمانی ها با استفاده از آخرین تکنولوژی ساخته شده است.

بابایی ادامه داد: برای تکمیل این واحد تولیدی در دو فاز مختلف، حدود ۲۰ میلیون یورو سرمایه‌گذاری شده است که در فاز نخست این واحد تولیدی، خط تولید رب با ظرفیت ۶۰۰ تن در روز در حال فعالیت بوده و برای ۱۱۰ نفر ایجاد اشتغال شده است که با بهره‌برداری کامل، برای بیش از ۵۰۰ نفر در این واحد تولیدی اشتغال زایی خواهد شد.

رییس سازمان صنعت، معدن وتجارت آذربایجان غربی با بیان اینکه احداث این واحد تولیدی تماما با سرمایه‌گذاری خارجی انجام خواهد شد، گفت: زمین مورد نیاز برای احداث این کارخانه آذر سال ۹۷ تحویل داده شده و در اسفند همان سال خاک‌برداری توسط سرمایه‌گذاران کلید خورد و فاز اول پس از گذشت حدود هشت ماه به بهره‌برداری رسید.

کد خبر: ۳۱٬۵۴۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha