۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۷
سرمایه‌گذاری ۸هزار میلیارد تومانی در خراسان شمالی/ مسیر سرمایه‌گذاران هموار شود
استاندار خراسان شمالی:

سرمایه‌گذاری ۸هزار میلیارد تومانی در خراسان شمالی/ مسیر سرمایه‌گذاران هموار شود

بجنورد- استاندار خراسان شمالی از سرمایه‌گذاری هشت هزار میلیارد تومانی در استان خبر داد و گفت: دستگاه‌های اجرایی با رعایت قوانین و دستورالعمل‌ها مسیر سرمایه‌گذاران را هموار کنند.

به گزارش بازار، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، محمدعلی شجاعی با حضور در محل اجرای پروژه مجتمع گردشگری بیگان شهرستان شیروان گفت: تلاش کردیم اشخاص، شرکت‌ها و مؤسسات برای سرمایه‌گذاری در حوزه‌های کشاورزی، گردشگری و صنعت و معدن استان حضور داشته باشند و سال گذشته حدود شش هزار میلیارد تومان و امسال تاکنون دو هزار میلیارد تومان پروژه کلنگ زنی شده است.

وی بابیان اینکه بر اساس آمار و ارقام یکی از نداشته های استان نبود سرمایه‌گذاری بخش خصوصی است، افزود: در استان ۴۳ درصد جمعیت روستانشین و مشغول به کار هستند و نرخ بیکاری بالایی نداریم اما جمعیت زیادی از استان مددجو هستند و این به معنای نیاز استان به حضور سرمایه‌گذار در تمامی بخش‌ها به‌ویژه در حوزه‌های کشاورزی، گردشگری و صنعت و معدن است.

استاندار خراسان شمالی در خصوص حریم راه و گاز خطاب به مدیران مربوطه دستور داد: طبق قوانین و مقررات اما با سرعت آنچه لازم است در سریع‌ترین زمان ممکن انجام شود و میزان زمین موردنیاز متقاضی واگذار شود تا برنامه زمان‌بندی اجرای پروژه توسط سرمایه‌گذار تحویل استان داده شود.

شجاعی از مردم منطقه، شوراهای شهر و روستا و شهرداری خواستار حداکثر همکاری برای به نتیجه رساندن این پروژه شد و تأکید کرد: اگر مدیر یا دستگاه اجرایی به موضوع پیگیری مسائل سرمایه‌گذار با شبهه نگاه کند و موجب وحشت و دلهره سرمایه‌گذار و سایر مدیران شود به مردم استان ظلم می‌کند.

وی تأکید کرد: این دستگاه اجرایی و یا فرد در راستای ضد منافع استان قدم برمی‌دارد و این نگاه باعث می‌شود حتی سرمایه‌گذاران نیز با این نگاه‌های تنگ از استان فرار و به سایر استان‌ها مهاجرت کنند.

کد خبر: ۳۱٬۴۹۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha