۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۰
 وجود معارضان یکی از مشکلات و موانع اصلی سرمایه گذاری در ایلام است
معاون استاندار ایلام:

وجود معارضان یکی از مشکلات و موانع اصلی سرمایه گذاری در ایلام است

ایلام- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام با اشاره به اینکه این استان تشنه سرمایه گذاری است، گفت: وجود معارضان یکی از مشکلات و موانع اصلی سرمایه گذاری در ایلام است.

به گزارش بازار، حیدر نعمتی روز سه‌شنبه در نشست کمیسیون ماده ۲۱ استان ایلام در استانداری ایلام اظهار داشت: یکی از مشکلات عمده در استان ایلام عدم سرمایه گذاری در بخش های مختلف با وجود ظرفیت های فراوان است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام با اشاره به اینکه این استان تشنه سرمایه گذاری است، گفت:  وجود معارضان یکی از مشکلات و موانع اصلی سرمایه گذاری در ایلام است.

وی عنوان کرد: برای جذب یک سرمایه‌گذار جلسه‌ها، پیگیری‌ها و مذاکره‌های زیادی انجام می‌گیرد اما با پیدا شدن معارضان که حتی نرخ زمین را بسیار بالاتر از قیمت کارشناسی اعلام می‌کنند سرمایه‌گذار حاضر به ادامه حضور خود در استان نمی‌شود.

نعمتی با اشاره به اینکه کسی نافی احقاق حق مردم نیست، گفت: باید خلاهای قانونی در زمینه این موضوع بررسی و واگذارهایی که قبلا انجام گرفته است،  قانونمند شود.

وی تصریح کرد: ارائه بسته‌های تشویقی برای سرمایه گذاران یکی از راهکارهای مهم برای جذب سرمایه در استان است، چراکه سرمایه گذار سرمایه خود را به یک منطقه انتقال می دهد و موجب رونق تولید و اشتغال می شود.

وی افزود: در اختیار گذاشتن اراضی ملی یکی از مولفه‌های این بسته‌های تشویقی است که البته واگذاری اراضی به طرح‌ها هم باید ضابطه‌مند شود.

کد خبر: ۳٬۱۴۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha