۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۶
سهم فارغ التحصیلان دانشگاهی در اقتصاد منطقه آزاد ماکو پررنگ می شود
مدیرکار و خدمات اشتغال منطقه آزاد ماکو در گفتگو با بازار:

سهم فارغ التحصیلان دانشگاهی در اقتصاد منطقه آزاد ماکو پررنگ می شود

ارومیه- آذرپناه، مدیر کار و خدمات اشتغال سازمان منطقه آزاد ماکو از پررنگ شدن سهم فارغ التحصیلان دانشگاهی در اقتصاد این منطقه خبر داد.

محمد آذرپناه در گفتگو با بازار از اجرای طرح تقویت سرمایه انسانی بنگاه های اقتصادی و ارتقای سهم دانش بنیانی اقتصاد منطقه آزاد ماکو خبر داد و گفت: این طرح را با اجرای کارورزی فارغ التحصیلان دانشگاهی آغاز کرده ایم که قطعا می تواند سهم دانشگاهیان را در امور این منطقه پررنگ کند.

وی ادامه داد: منابع مالی لازم برای حمایت از بنگاه ها و فارغ التحصیلان دانشگاهی از سوی مدیریت کار و خدمات اشتغال تامین شده و در مراحل مختلف اجرای طرح طبق دستورالعمل اجرایی مربوطه پرداخت خواهد شد.

آذرپناه در خصوص نحوه ثبت نام در این طرح گفت: مدیران کارگاه ها و صاحبان کسب و کارهای فعال در محدوده منطقه آزاد تجاری- صنعتی ماکو و همچنین جوانان دانش آموخته و فارغ التحصیلان دانشگاهی بیکار منطقه و بنگاه های اقتصادی دارای کد بیمه تامین اجتماعی فعال می توانند با مراجعه به سامانه کارورزی به آدرس KARVARZI.MCLS.GOV.IR نسبت به ثبت نامه و برخورداری از مزایای طرح اقدام کنند.

مدیرکار و خدمات اشتغال منطقه آزاد ماکو ادامه داد: برای قطع زنجیره شیوع بیماری کرونا، تمامی مراحل اجرای طرح به صورت الکترونیکی و بدون نیاز به حضور در مدیریت کار و خدمات اشتغال اجرا خواهد شد و افراد تنها برای تایید قرارداد به این مجموعه مراجعه خواهند داشت. 

کد خبر: ۳۱٬۳۹۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha