۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۲
فنی و حرفه ای زنجان روزانه ۳۰ هزار عدد ماسک  تولید می کند/ اشتغالزایی برای ۱۵۰ نفر
مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان زنجان:

فنی و حرفه ای زنجان روزانه ۳۰ هزار عدد ماسک تولید می کند/ اشتغالزایی برای ۱۵۰ نفر

زنجان- مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان زنجان،گفت: فنی و حرفه ای استان زنجان روزانه بیش از ۳۰ هزار عدد ماسک تولید می کند و با این کار برای ۱۵۰ نفر اشتغال ایجاد شده است.

به گزارش خبرنگار بازار، محمد رضا انصاری ظهر چهارشنبه در نشست خبری با خبرنگاران در محل فنی و حرفه‌ای زنجان با بیان اینکه در سال جهش تولید توسعه  مشاغل خانگی توسط فنی و حرفه ای استان به جد دنبال می شود، گفت: این مهم زمانی محقق خواهد شد که به بازاریابی و برندسازی مشاغل خانگی توجه شود. 

وی اظهار کرد: فنی و حرفه ای استان زنجان در کنار توسعه مشاغل خانگی در زمینه مهارت آموزی برندسازی و بازاریابی مدیریت لازم را دارد. 

مدیرکل فنی و حرفه ای زنجان گفت: مشاغل خانگی می تواند بسیاری از مشکلات اقتصادی جامعه را حل کند و در بالا رفتن مشارکت اقتصادی هم بسیار موثر است. 

انصاری گفت: دانش آموزان، دانشجویان و زنان خانه دار جزو جمعیت غیر فعال جامعه هستند و با توسعه مشاغل خانگی می توانیم نرخ مشارکت اقتصادی در استان را بالا ببریم. 

وی تصریح کرد: فنی و حرفه‌ای استان زنجان در وضعیت امروز کرونا وارد عرصه تامین ماسک شد و دستکش‌ها توسط یک گروه جهادی تولید شده و ماسک‌های تولیدی نیز توسط یک شرکتی که مدتی تعطیل بود، ضدعفونی، استریلیزه و بسته‌بندی می‌شود و در این شرکت بیش از ۱۵۰ نفر مشغول به کار هستند.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای زنجان گفت: اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان با دستور استاندار زنجان از ۱۵ اسفندماه سال گذشته در زمینه تولید ملزومات بهداشتی، ماسک و دستکش با تشکیل پویش و گروه جهادی وارد عرصه شده و روزانه در این کارگاه‌ها ۳۰ هزار عدد ماسک تولید می‌ شود و این کارگاه ها ظرفیت لازم برای تولید ۲۰۰ هزار عدد ماسک را هم دارند. 

وی افزود: تعداد ۲۷ هزار ماسک از محل کمک خیران در استان تولید و به صورت رایگان توسط فنی و حرفه‌ای در بین مردم توزیع شد.

مدیرکل فنی و حرفه ای استان زنجان گفت: از اسفندماه سال گذشته تاکنون دو میلیون و ۲۰۰ هزار عدد ماسک توسط اداره کل فنی و حرفه ای استان تولید شده است. 

کد خبر: ۳۱٬۳۶۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha