۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۳
چرخه واگذاری غرفه های میدان میوه و تره بار اصلاح شود
معاون استاندار البرز:

چرخه واگذاری غرفه های میدان میوه و تره بار اصلاح شود

کرج- معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز با اشاره به روند نامناسب چرخه واگذاری غرفه در سازمان میادین و تره بار شهرداری کرج بر واگذاری غرفه ها به تعاونی ها تاکید کرد.

به گزارش بازار به نقل از استانداری البرز، جهانگیر شاهمرادی، در سومین جلسه تنظیم بازار که امروز در خصوص بررسی و تعیین قمیت ها در سالن شهدای دولت استانداری البرز برگزار شد، اظهار کرد: فلسفه وجودی فعالیت سازمان میادین کمک به اقشار آسیب پذیر در راستای عرضه محصولات کشاورزی و کالاهای مورد نیاز مردم بر اساس نرخ های دولتی است اما متاسفانه اکنون چنین موضوعی در عمل صدق نمی کند.

شاهمرادی افزود: باید سیستم واگذاری غرفه ها اصلاح شود چراکه این روند با چرخه نامناسبی دنبال می شود و در شرایط سخت اقتصادی فعلی که هم شاهد تحریم و کرونا هستیم و مردم با مسائل و مشکلات متعددی مواجه شده اند، ضرورت دارد نسبت به عرضه و تامین کالاهای مورد نیاز مردم در غرفه های میوه و تره بار با هدف ذاتی این مجموعه اقدام شود.

وی با اشاره به اینکه سازمان تعاونی روستایی استان بر اساس مصوبه جلسه گذشته، آمادگی لازم به منظور تامین و عرضه کالاهای مورد نیاز مردم را دارد، تاکید کرد: در این راستا از شهرداری کرج انتظار می رود با نظارت دقیق بر نحوه عملکرد سازمان میادین یاریگر مسئولان در شرایط حساس اقتصادی باشد.

توزیع گسترده مرغ منجمد با قیمت ۱۳۵۰۰ تومان در البرز
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز در ادامه سخنان خود از عرضه گسترده مرغ با کیفیت منجمد در سطح استان خبر داد و تاکید کرد: بر اساس مصوبه ستاد تنظیم بازار با هدف کاهش قیمت مرغ گرم، توزیع گسترده مرغ باکیفیت منجمد از طریق واحدهای صنفی خرده فروشی با قیمت ۱۳ هزار و ۵۰۰ تومان و ماشین های سیار با قیمت ۱۳ هزار تومان آغاز شد و تاکنون شش تن مرغ از سوی مباشرین و ۳۰ تن از سوی اصناف در سطح واحدهای صنفی استان توزیع شده است.

شاهمرادی همچنین قیمت شکر را بر اساس مصوبه ستاد تنظیم بازار هشت هزار و ۲۰۰ تومان اعلام کرد و گفت: با توجه به ذخایر کافی شکر در انبارهای استان هرگونه گران فروشی در این زمینه تخلف محرز شناخته شده و پرونده های سنگینی برای اصناف متخلف تشکیل خواهد شد. در این زمینه فرمانداران شهرستان های استان باید با نظارت دقیق بر بازار راه هرگونه تخلفی را سد کنند.

وی اظهار کرد: گزارش هایی مبنی بر تخلف برخی واحدهای نانوایی استان در عرضه خارج از شبکه داشته ایم که به شدت با این افراد برخورد شده و سهمیه آنان قطع خواهد شد.

به گفته شاهمرادی بر اساس مصوبه ستاد تنظیم بازار قیمت مرغ گرم ۱۵ هزار و ۷۵۰ تومان اعلام شد که امید می رود با توزیغ مرغ منجمد شاهد کاهش قیمت مرغ در سطح استان باشیم.

کد خبر: ۳۱٬۳۴۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha