۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۱
افزایش ۳۸ دلاری قیمت اونس/دلار ۲۲۱۵۰ تومان
در گفتگو با بازار عنوان شد

افزایش ۳۸ دلاری قیمت اونس/دلار ۲۲۱۵۰ تومان

کشتی آرای؛ نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران گفت: امروز قیمت اونس در بازارهای جهانی با افزایش ۳۸  دلاری نسبت به روز گذشته به ۱۸۶۰ دلار رسید.

به گزارش خبرنگار بازار، محمد کشتی آرای با اعلام این مطلب گفت: امروز هر قطعه تمام سکه طرح قدیم با قیمت ۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و هر قطعه تمام سکه طرح جدید با نرخ ۱۰ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان خرید و فروش می شود. مقایسه قیمت این نوع سکه ها نسبت به روز گذشته نشان می دهد قیمت تمام سکه طرح قدیم کاهش ۱۰۰ هزار تومانی و قیمت تمام سکه طرح جدید افزایش ۵۰ هزار تومانی را تجربه کرده است.

وی افزود: امروز هر قطعه نیم سکه با قیمت پنج میلیون تومان خرید و فروش می شود که نسبت به روز گذشته کاهش ۲۰۰ هزار تومانی را نشان می دهد. همچنین قیمت خرید و فروش هر قطعه ربع سکه به سه میلیون و ۱۰۰ هزار تومان رسیده که نسبت به روز گذشته کاهش ۵۰ هزار تومانی را نشان می دهد.

به گفته این فعال صنفی؛ امروز قیمت هر قطعه سکه گرمی با کاهش ۲۰ هزار تومانی نسبت به روز گذشته به یک میلیون و ۵۸۰ هزار تومان رسیده است.

نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران گفت: امروز هر مثقال طلا با نرخ چهار میلیون و ۲۱۱ هزار تومان و هر گرم طلای خام ۱۸ عیار با نرخ ۹۷۲ هزار تومان خرید و فروش می شود که در مقایسه با روز گذشته به ترتیب ۱۶۰ هزار تومان و ۳۶  هزار و ۵۰۰ تومان گرانتر شده است.

امروز هر دلار در بازار آزاد با قیمت ۲۲ هزار و ۱۵۰ تومان خرید و فروش می شود که نسبت به روز گذشته افزایش ۵۵۰ تومانی را نشان می دهد.

به گزارش خبرنگار بازار؛ قیمت های مندرج در این خبر بر مبنای ساعت  تهیه و انتشار این خبر است و با توجه به نوسانات ارزی این قیمتها می تواند تغییر کند.

کد خبر: ۳۱٬۳۰۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha