۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۶
سامانه «یکپارچه مدیریت بازرسی» از تمامی سامانه‌ های تجاری بهره‌ می‌گیرد
مدیرکل بازرسی سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان:

سامانه «یکپارچه مدیریت بازرسی» از تمامی سامانه‌ های تجاری بهره‌ می‌گیرد

قاسمی، مدیرکل بازرسی سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و اظهار داشت: اجرای کامل برخی از قوانینی که تا به امروز مسکوت مانده‌اند در دستور کار سامانه «یکپارچه مدیریت بازرسی وزارت صمت» قرار گرفته است.

به گزارش بازار به نقل از صداوسیما، داریوش بهنود قاسمی گفت: سامانه «یکپارچه مدیریت بازرسی وزارت صمت» با هدف نوین‌سازی و استفاده از امکانات سیستمی برای مبارزه با تخلفات شکل گرفته است.

وی افزود: این سامانه سعی دارد تا هماهنگی و تعامل سازمان‌های متولی در امر بازرسی را افزایش دهد.

مدیرکل امور بازرسی و قاچاق سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکندگان ادامه داد: سامانه «یکپارچه مدیریت بازرسی وزارت صمت» رویه‌های فعلی – سنتی – بازرسی‌ها را به فرآیندهای کارا و بهینه تبدیل می‌کند.

وی اضافه کرد: این سامانه می‌تواند با برنامه‌ریزی بازرسی‌های هدف‌مند و هماهنگ، با استفاده از داده‌های مختلف – سوابق بازرسی و گزارش‌های مردمی - به هدف اصلی خود دست پیدا کند.

داریوش بهنودقاسمی با اشاره به اهداف شاخص سامانه «یکپارچه مدیریت بازرسی وزارت صمت»، توضیح داد: افزایش سرعت در رسیدگی به شکایات و تشکیل پرونده‌ها و اجرای احکام اولین اولویت‌های این سامانه به شمار می‌آیند.

وی تاکید داشت: دسترسی آسان بازرسان به اطلاعات جاری کشور از طریق این سامانه فراهم می‌شود.

مدیرکل امور بازرسی و قاچاق سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکندگان ادامه داد: اجرای کامل برخی از قوانینی که تا به امروز مسکوت مانده‌اند در دستور کار سامانه «یکپارچه مدیریت بازرسی وزارت صمت» قرار گرفته است.

وی افزود: اصلاح فرآیندهای قدیمی و ایجاد فرآیندهای نوین و جدید امری زمان‌بر است.

داریوش بهنودقاسمی با اشاره به این که حوزه بازرسی همیشه با کمبود منابع انسانی مواجه است، عنوان کرد: ما تلاش می‌کنم تا همیشه بازرسی‌های هدف‌مندی را داشته باشیم و گلوگاه‌های اقتصادی را مورد رصد قرار دهیم.

وی با اشاره به این که اکثر بازرسی‌های ما شکایت‌محور هستند، اظهار داشت: سامانه «یکپارچه مدیریت بازرسی وزارت صمت» قصد دارد از تمامی سامانه‌های تجاری کشور استفاده کند و ظرفیت‌های مختلف را در مسیر اجرایی شدن قرار دهد.

کد خبر: ۳۱٬۲۸۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha