۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۱
شهر پرند آماده تحویل ۲۳ هزار واحد مسکن مهر است
مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید:

شهر پرند آماده تحویل ۲۳ هزار واحد مسکن مهر است

حبیب‌الله طاهرخوانی در سومین جلسه پایش شهر جدید پرند از آمادگی این شهر برای انجام فروش اقساطی و تحویل ۲۳ هزار واحد مسکن مهر خبر داد.

به گزارش بازار، حبیب‌الله طاهرخوانی، مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید در سومین جلسه پایش شرکت عمران شهر جدید پرند که با هدف بررسی عملکرد ۹ ماهه مسکن مهر، آخرین وضعیت پروژه‌های عمرانی و همچنین عملکرد پروژه‌های برنامه اقدام ملی تولید و عرضه مسکن، پروژه‌های مشارکتی و مراکز محله با اشاره به اینکه شهر جدید پرند هم اکنون آماده تحویل ۲۳ هزار واحد مسکن مهر است، گفت: ۱۳ هزار واحد مسکن مهر از مدت‌ها قبل در شهر جدید پرند افتتاح و آماده تحویل شده که مالکان آن‌ها برای انجام مراحل فروش اقساطی و تحویل اقدامی نمی‌کنند، این در حالی است که شرکت عمران پرند آمادگی دارد تا ۲۲ بهمن سال جاری تعداد ۱۰ هزار واحد دیگر را نیز به متقاضیان تحویل دهد که با احتساب تعداد قبلی، جمعاً به ۲۳ هزار واحد می‌رسد.

طاهرخوانی ادامه داد: خوشبختانه در این حوزه نیز تلاش داریم با همکاری بانک مسکن، تدابیری را اتخاذ کنیم تا مشکل واحدهای آماده‌ای که مالکان آن‌ها در تحویل و انجام مرحله فروش اقساطی تعلل می‌کنند، رفع شود.

مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید افزود: مسکن مهر شهر جدید پرند از لحاظ ساخت و ساز به جز چند مورد محدود که بیش از ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند، دارای مشکل خاصی نبوده و عملکرد آن در این بخش تا کنون خوب و قابل قبول گزارش شده است.

به گفته طاهرخانی شرکت عمران شهر جدید پرند نیز تلاش دارد تا با استقرار در سایت‌های مسکن مهر، مرکز توسعه شهر را به این نواحی انتقال داده و زمینه پیشرفت آن را فراهم سازد.

کد خبر: ۳٬۱۱۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha