۳۱ تیر ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۰
آغاز خرید حمایتی گوجه‌فرنگی در کرمانشاه
رئیس جهاد کشاورزی کرمانشاه خبر داد

آغاز خرید حمایتی گوجه‌فرنگی در کرمانشاه

کرمانشاه- رئیس جهاد کشاورزی استان کرمانشاه از آغاز خرید حمایتی گوجه‌فرنگی در کرمانشاه خبر داد و گفت: هر کیلوگرم گوجه با نرخ یک هزار تومان خریداری می شود.

به گزارش بازار، به نقل از روابط عمومی جهاد کشاورزی کرمانشاه، نوربخش حاتمی با اشاره گوجه فرنگی با قیمت هر کیلوگرم یک هزار تومان از کشاورزان خریداری می شود، گفت: با خرید حمایتی گوجه فرنگی این محصول امسال روی درست کشاورزان نمی‌ماند.

وی افزود: روال خرید حمایتی گوجه فرنگی از زارعان به این شکل است که کارخانه فرآوری این محصول به ازای هر کیلوگرم گوجه فرنگی مبلغی بین ۶۵۰ تا ۷۰۰ تومان به کشاورزان پرداخت کرده و مابه تفاوت آن از سوی سازمان تعاون روستایی به نمایندگی از وزارت جهاد کشاورزی به کشاورزان پرداخت خواهد شد.

حاتمی در ادامه با بیان اینکه امسال حدود شش هزار و ۵۰۰ هکتار از اراضی استان زیر کشت گوجه فرنگی رفته است، گفت: متوسط عملکرد گوجه فرنگی ۶۰ تن در هکتار است و پیش بینی می‌شود امسال حدود ۴۰۰ هزار تن گوجه فرنگی در استان کرمانشاه تولید شود.

-رئیس جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: برداشت گوجه فرنگی در استان کرمانشاه از بیش از یک ماه گذشته شروع شده و احتمالا تا ۱۵ آبان ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۳۱٬۱۷۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha