۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۵
رونق تولید با ایجاد و توسعه شهرک‌های کشاورزی

رونق تولید با ایجاد و توسعه شهرک‌های کشاورزی

مدیرعامل شرکت شهرک‌های کشاورزی، بر ایجاد اشتغال پایدار، رونق تولید و تحقق برنامه‌های اقتصاد مقاومتی با توسعه شهرک‌های کشاورزی تاکید کرد.

به گزارش بازار به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی، علی‌اشرف منصوری مدیرعامل شرکت شهرک‌های کشاورزی، در جلسه با استاندار خراسان جنوبی، گفت: این شرکت برای رفع محرومیت و تقویت بنیان‌های اقتصادی استان و بالاخص ایجاد اشتغال پایدار و رونق تولید گام‌های اساسی برداشته و برای این منظور و بالاخص تحقق برنامه‌های اقتصاد مقاومتی، ایجاد و توسعه شهرک‌های کشاورزی را در استان شتاب می‌دهد.

وی با اشاره به این که هم اکنون برای ایجاد ۷۰۰ هکتار شهرک کشاورزی در استان خراسان جنوبی برنامه‌ریزی شده است، اظهار داشت: با رفع موانع پیش رو و تسریع در فرآیند تخصیص آب و اراضی، این شرکت آمادگی کامل جهت انجام مطالعات، تکمیل بخشی از زیرساخت‌ها و نیز جذب سرمایه‌گذار خواهد داشت.

استاندار خراسان جنوبی نیز در این نشست با اشاره به محدودیت‌های استان خواستار توسعه گسترده شهرک‌های کشاورزی به منظور محرومیت‌زدایی و ایجاد اشتغال و افزایش تولید در این استان شد.

وی همچنین با اعلام آمادگی برای اختصاص منابع مالی و اعتباری جهت کاهش سود بانکی، همه دستگاه‌های اجرایی استان خراسان جنوبی را همسو با سیاست استان جهت رفع موانع در مسیر ایجاد و توسعه شهرک‌های کشاورزی دانست.

کد خبر: ۳٬۱۱۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha