۳۱ تیر ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۸
آغاز عملیات اجرایی دومین سایت شهرک صنعتی بندرلنگه 
‎به زودی صورت می‌گیرد؛

آغاز عملیات اجرایی دومین سایت شهرک صنعتی بندرلنگه 

بندرلنگه- فرماندار شهرستان بندرلنگه از ‎آغاز عملیات اجرایی دومین سایت شهرک صنعتی بندرلنگه در زمینی به مساحت ۲۰ هکتار در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار، علی نیکویی صبح سه‌شنبه در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان که با حضور رضا امیرزاده مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی هرمزگان برگزار شد، اظهار کرد: این شهرک صنعتی در زمینی به مساحت ۲۰ هکتار مکان‌یابی شده و به شرکت شهرک‌های صنعتی استان واگذار گردیده است.

وی ادامه داد: پس از تحویل قطعی زمین و انجام مراحل قانونی شرکت شهرک‌های صنعتی استان، اقدامات لازم جهت طراحی و ایجاد امکانات زیربنایی این ناحیه صنعتی را انجام می‌دهد.

‎رضا امیرزاده مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی هرمزگان نیز به عنوان متولی ایجاد شهرک تخصصی صنفی - صنعتی استان خاطر نشان کرد: در راستای ساماندهی و کمک به استقرار اصناف در شهرک‌ها و نواحی صنعتی، با حمایت استاندار هرمزگان و سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان، پس از انجام مراحل قانونی و اخذ استعلامات مربوطه موفق به تصویب این ناحیه در کمیسیون ماده ۲۱ طرح‌های غیر کشاورزی و کارگروه امور زیربنایی و شهرسازی وشورای برنامه ریزی و توسعه استان شد. 

‎وی همچنین اعلام کرد: علاوه براحداث این شهرک، تعداد دو سایت دیگر در روستای بندرمعلم و شهربندرکنگ با همکاری فرمانداری و سایر دستگاه‌های متولی و اصناف در دستور کار شرکت شهرکهای صنعتی خواهدبود.

به گزارش بازار، علی نیکویی فرماندار شهرستان بندرلنگه به همراه مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان، معاون برنامه ریزی فرمانداری، مدیر شهرکهای صنعتی بندرلنگه و رئیس صمت و شهردار بندرکنگ از نزدیک سایت های جدیدالاحداث  شهرک صنعتی بازدید کرد.

کد خبر: ۳۱٬۰۰۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha