۳۱ تیر ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۶
۲ هزار واحد مسکونی برای اقشار کم درآمد در زنجان ساخته می‌شود
مدیرکل راه و شهرسازی زنجان:

۲ هزار واحد مسکونی برای اقشار کم درآمد در زنجان ساخته می‌شود

زنجان- مدیرکل راه و شهرسازی زنجان با بیان اینکه بیش از دو هزار مسکن هم برای دهک‌های تحت پوشش نهادهای حمایتی استان پیش‌بینی شده است، گفت: بهزیستی و کمیته امداد افراد واجد شرایط را معرفی کنند.

به گزارش خبرنگار بازار، مسعود بیات منش شامگاه دوشنبه در جمع خبرنگاران در محل استانداری زنجان، به اجرای طرح ملی اقدام مسکن اشاره کرد و گفت: سهم استان از این طرح بیش از ۱۳ هزار و ۵۵۰ واحددر قالب پروژه‌های حمایتی و مشارکتی است.

وی اظهار کرد: تولید مسکن در زنجان سرمایه گذاری بسیار خوبی را به دنبال داردو در اشتغال هم بسیار موثر است.

مدیرکل راه و شهرسازی زنجان با بیان اینکه تفاهم نامه‌هایی را با نیروهای مسلح انجام دادیم، گفت: تا الان ۶۵۰ واحد توانستیم با کارکنان نیروی انتظامی، سپاه و دفاع به نتیجه برسیم و زمین‌ پروژه‌ها نهایی شده است.

بیات منش با بیان اینکه تفاهم نامه با آموزش و پرورش هم بسته شده است، تاکید کرد: ۵۳۰ نفر از فرهنگیان زنجان واجد شرایط هستند و زمین‌های خوبی آموزش و پرورش دارد و با وزارت کار هم تفاهم‌نامه منعقد شده و برای کارگران هم مسکن تولید خواهد شد و سهم کارگران ۱۰ هزار و ۲۲۰ واحد است.

وی با بیان اینکه بیش از دو هزار مسکن هم برای دهک‌های تحت پوشش نهادهای حمایتی استان پیش بینی شده است، ابراز داشت: بهزیستی و کمیته امداد افراد واجد شرایط را معرفی کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی زنجان، به راه اندازی کمیته تنظیم بازار مسکن در استان اشاره کرد و افزود: تشکیل این کمیته باعث روند سریع اجرای پروژه‌های مسکن می‌شود.

بیات منش افزود: تمام توان خود را در تولید مسکن به کار خواهیم برد و طرح‌های دیگری در شرف اجرا است  که با حمایت و تصمیمات خوب در جلسات شورای  مسکن بتوانیم واحدهای مسکن زیادی را تولید کنیم.

کد خبر: ۳۱٬۰۰۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha