۳۰ تیر ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۷
تشکیل ۲ هزار و ۴۰۰ پرونده در حوزه راه و شهرسازی ایلام برای تسهیلات کرونا
مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام خبر داد؛

تشکیل ۲ هزار و ۴۰۰ پرونده در حوزه راه و شهرسازی ایلام برای تسهیلات کرونا

ایلام- کاظمی، مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام از تشکیل دو هزار و ۴۹۸ رونده در حوزه راه و شهرسازی ایلام برای تسهیلات کرونا خبر داد.

علی اصغر کاظمی در گفت و گو با خبرنگار بازار اظهار کرد: تا کنون تعداد دو هزار و ۴۸۹ پرونده در سامانه کارا برای متقاضیان دریافت تسهیلات مشاغل آسیب دیده از کرونا در حوزه حمل و نقل راه و شهر سازی استان ثبت نام کرده اند.

 وی افزود: تعداد ۴۵۴ پرونده تا این لحظه توسط بانک های مجری بررسی و مبلغ دو میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان به متقاضیان پرداخت شده است و سایر پرونده ها نیز در دست بررسی و پیگیری است.

وی همچنین با بیان اینکه مدت ثبت نام در این سامانه برای رانندگان و شرکت های مسافربری تا پنج مرداد ماه تمدید شده است، از متقاضیان خواست تا با مراجعه به سامانه کارا به آدرس الکترونیکی https://kara.mcls.gov.ir در مدت باقی مانده برای دریافت تسهیلات ثبت نام کنند.

کاظمی در مورد رفع تصرف اراضی ملی در استان نیز اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون یگان حفاظت از اراضی اداره کل راه و شهرسازی استان با همکاری مراجع قضایی و نیروی انتظامی موفق به رفع تصرف ۲۲۵ هزار متر مربع از اراضی ملی استان شده که ارزش ریالی آن بالغ بر ۱۹۰ میلیارد تومان است.

کد خبر: ۳۰٬۹۵۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha