۳۰ تیر ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۲
روزانه ۶ هزار تن گندم در زنجان خرید تضمینی می شود/ پرداخت۸۰ میلیارد تومان از مطالبات گندمکاران
مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی زنجان:

روزانه ۶ هزار تن گندم در زنجان خرید تضمینی می شود/ پرداخت۸۰ میلیارد تومان از مطالبات گندمکاران

زنجان- ایزدی، مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی زنجان گفت: در حال حاضر در هر روز معادل شش هزار تن گندم از کشاورزان خرید تضمینی می‌شود.

محمد ایزدی در گفت و گو با خبرنگار بازار اظهار کرد: بارندگی‌های اخیر منجر به افت خرید تضمینی گندم و تاخیر یک هفتگی در انجام واریزی های آن شد اما اینک این مشکل مرتفع شده است و از روز گذشته به رقم مورد انتظار ما رسیده  و برنامه ریزی ها انجام شده تا واریزی ها به صورت هفتگی صورت گیرد.

وی در خصوص محصول گندم خریداری شده به صورت تضمینی، تصریح کرد: امسال معادل ۷۷ هزار و ۵۳۰ تن محصول گندم خرید تضمینی شده است این در حالی است که در مدت مشابه سال پیش این رقم خرید تضمینی معادل ۷۳ هزار و ۱۰۰ تن بوده است.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی زنجان خاطرنشان کرد: میزان خرید تضمینی امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته با افزایش همراه بوده است و واریز وجه نیز به کشاورزان نسبت به سال گذشته بسیار بهتر بوده است.

ایزدی با بیان اینکه تا تاریخ ۲۱ تیرماه واریزی وجه ها به کشاورزان در خصوص خرید تضمینی گندم انجام شده است، عنوان کرد: واریزی های خرید تضمینی گندم تا کنون نزدیک به ۸۰ میلیارد تومان بوده است و مقادیری از واریزی ها به علت افزایش خرید تضمینی در هر روز باقیمانده است.

وی با اشاره به اینکه مقادیری از واریزی ها به کشاورزان برای خرید تضمینی گندم باقی مانده است، ادامه داد: مقدار باقیمانده واریزی وجه ها به کشاورزان برای خرید تضمینی گندم معادل ۹۶ میلیارد تومان است که آن نیز به صورت تدریجی به آنان پرداخت خواهد شد.

کد خبر: ۳۰٬۹۴۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha