۳۰ تیر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۳
بررسی وضعیت دقیق تکنیکال دلار و اهداف قیمتی
بازار بررسی می کند؛

بررسی وضعیت دقیق تکنیکال دلار و اهداف قیمتی

بررسی وضعیت تکنیکال دلار نشان می دهد دلار در آینده عزم ریزش کرده است.

وحید بلالی؛ بازار: رئیس بانک مرکزی دیشب در یادداشت اینستاگرامی خبر از حمایت پرقدرت دولت از بازار ارز و کاهش روند صعودی این بازار داد، رئیس بانک مرکزی در یادداشت خود از پایان یافتن مهلت برگرداندن ارزهای صادراتی خبر داده بود، بازار ارز دیشب و امروز نسبت به این اخطار بانک مرکزی واکنش مناسبی نشان داده و دلار امروز با قدرت ریزشی شد، بازار در ادامه بررسی وضعیت تکنیکال دلار در دومین گزارش به این موضوع پرداخته است، بررسی وضعیت تکنیکال دلار نشان می دهد، دلار در کوتاه مدت عزم ریزش کرده است.

دلار فردایی در تایم فریم یک ساعته به زیر مقدار حمایت رسیده و تنکان و کیجون جای خود را عوض کرده و به زیر ابر آینده رفته اند که نشان از ریزش به شدت در آینده دلار می دهد، 

دلارفردایی در تایم فریم روزانه هم از حمایت تنکان عبور کرده و به محدوده حمایتی کیجون در ۲۲۵۰۰ تومان رسیده است، الگوی سروشانه سقف را را در این نمودار به وضوح می بیند، کندل بزرگ قرمز رنگ نشان از قدرت روند نزولی در تایم فریم روزانه دلار فردایی دارد.

دلار نقدی هم دقیقا در تایم فریم روزانه الگوی ریزش دلار فردایی را ساخته است و با کندل پرقدرت نوید ریزش بازار دلار در روزهای آینده را خواهد داد.

در تایم فریم روزانه اما دلار نقدی الگوی بهتری از دلار فردایی دارد زیرا دلار هنوز به زیر ابر آینده نرسیده و هنوز در این ناحیه حمایت قوی وجود دارد.

اهداف قیمتی دلار

در صورت استمرار حمایت بانک مرکزی از بازار ارز و ادامه روند عرضه دلار در بازار دلار اهداف ۲۱۰۰۰ و ۱۸۰۰۰ تومانی را در آینده می تواند تجربه کند، دلار نقدی یک حمایت قوی در محدوده ابرآینده دارد که قیمت های ۲۲۸۵۰ تا ۲۱۰۰۰ تومان است، در صورت شکستن این حمایت دلار نقدی توانایی ریزش تا ۲۱هزار تومان و در صورت ادامه یافتن می تواند به ۱۸هزار تومان برسد.

کد خبر: ۳۰٬۹۳۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • IR ۱۵:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
      4 0
      یعنی واقعا به 21 هزار تومان میرسه؟؟؟؟