۳۰ تیر ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۲
۱۰ میلیارد تومان صرف پروژه خط اتصال شهرک صنعتی به راه آهن شده است
مدیرکل راه آهن شمالغرب کشور:

۱۰ میلیارد تومان صرف پروژه خط اتصال شهرک صنعتی به راه آهن شده است

زنجان- خدایی، مدیرکل راه آهن شمالغرب کشور،گفت: تاکنون برای اجرای پروژه خط اتصال شهرک صنعتی شماره یک زنجان به راه آهن بیش از ۱۰ میلیارد تومان هزینه  شده است و نصب سوزن در این پروژه یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هزینه دارد. 

علی خدایی در گفتگو با خبرنگار بازار به پروژه خط اتصال شهرک صنعتی شماره یک زنجان به خط راه آهن اشاره کرد و گفت: این پروژه از مصوبات سال ۸۰ بود که توسط شهرک صنعتی زنجان و راه آهن شمالغرب اجرا می شود. 

وی اظهار کرد: هفت کیلومتر مسیر عادی و فرعی و سه کیلومتر خطوط داخلی این پروژه اجرا شده است. 

مدیرکل راه آهن شمالغرب کشور با بیان اینکه زیر سازی این پروژه توسط شهرک صنعتی استان انجام می شود، گفت: تاکنون زیر سازی این پروژه تمام نشده است و روسازی در این پروژه بر عهده راه آهن شمالغرب کشور است. 

خدایی تاکید کرد: تاکنون برای اجرای این پروژه بیش از ۱۰ میلیارد تومان هزینه  شده است و نصب سوزن در این پروژه یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هزینه دارد. 

وی افزود: اتمام این پروژه برای واحدهای تولیدی و صنعتی مستقر در شهرک صنعتی شماره یک زنجان بسیار مفید خواهد بود و از بار ترافیکی در جاده ها هم کاسته می شود. 

مدیرکل راه آهن شمالغرب کشور ابراز داشت: خط اتصال شهرک صنعتی شماره یک زنجان به راه آهن برای دو شهرک صنعتی راشا کاسپین و سرجین بافت صرفه اقتصادی دارد. 

خدایی افزود: نصب ادوات و سوزن در این پروژه از خارج وارد می شود و هزینه بسیار زیادی دارد که باید مشوق لازم در این مورد را ایجاد کنیم. 

وی تصریح کرد: اگر این پروژه در چند سال گذشته اجرا می شد هزینه زیادی را هم نمی خواست و امیدواریم با تخصیص اعتبار این پروژه در سال جاری به بهره برداری می رسد. 

کد خبر: ۳۰٬۹۱۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha