۳۰ تیر ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۷
اعلام نتایج دومین دوره انتخابات هیأت مدیره اتحادیه کشوری فروشگاه‌های زنجیره‌ای

اعلام نتایج دومین دوره انتخابات هیأت مدیره اتحادیه کشوری فروشگاه‌های زنجیره‌ای

انتخابات دوره دوم هیات مدیره و بازرس اتحادیه کشوری فروشگاه های زنجیره ای در سالن اجلاس اتاق اصناف ایران ۲۹ تیر ۱۳۹۹ برگزار شد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی اتحادیه کشوری فروشگاه‌های زنجیره‌ای، با پایان انتخابات و شمارش آرای واصله، آقایان امیرخسروفخریان ریاست اتحادیه با ۵۲ رای، مهدی عارفی داریان نایب رییس اول با ۴۴ رای، حسین مدرسی فر نایب رییس دوم با ۴۳ رای، حسین خراسانی فردوانی دبیر با ۴۲ رای و منصورعالی پور خزانه دار با ۴۱بعنوان اعضای هیأت مدیره و آقای ابراهیم طلائی با ۳۸ رای بعنوان بازرس اتحادیه انتخاب شدند.

براساس این گزارش آقایان رسول محمدی با ۲۷ رای بعنوان عضو علی البدل اول و فرزین کاویانی با ۲۴ رای بعنوان علی البدل دوم انتخاب شدند.

در همین رابطه ریاست اتحادیه به نیابت از طرف منتخبین هیات مدیره و بازرس اتحادیه در پیامی از حضور پرشور اعضای اتحادیه تشکر و قدردانی کرد.

متن پیام به این شرح است:

اعضای محترم اتحادیه کشوری فروشگاه های زنجیره ای؛

کاندیداهای محترم ائتلاف رقیب؛

کاندیداهای محترم مستقل؛

خداوند بزرگ را شاکرم که توفیق خود را نصیب اتحادیه کشوری فروشگاه های زنجیره ای کرد تا دومین دوره انتخابات این اتحادیه در فضایی پرشور و رقابتی برگزار گردد و اعضای دومین دوره هیات مدیره با رای آگاهانه اعضا، انتخاب شوند. امیدوارم لطف و عنایت خداوند متعال در ادامه راه نصیب منتخبین شود تا ایشان بتوانند در سایه انتقادات، پیشنهادات و همدلی سایر اعضا، در دوره پیش رو، خدمتگزارانی صدیق برای این اتحادیه و اعضای شریف آن باشند. بر خود لازم می بینم به عنوان عضوی کوچک از خانواده بزرگ فروشگاه های زنجیره ای کشور و به نمایندگی از ائتلاف منتخب، از همه اعضای محترم اتحادیه، کاندیداهای ائتلاف رقیب، کاندیداهای مستقل و دست اندرکاران برگزاری انتخابات تشکر و قدردانی نموده و دست یاری به سوی همگی شما برای پیشبرد اهداف اتحادیه دراز نمایم. قطعا تحقق برنامه های اتحادیه، مرهون همدلی همه اعضای اتحادیه است.

از خداوند بزرگ توفیق کلیه اعضای محترم اتحادیه کشوری فروشگاه های زنجیره ای را در خدمت به میهن عزیزمان خواستارم.

امیرخسرو فخریان

۹۹.۰۴.۲۹

کد خبر: ۳۰٬۹۰۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha