۲۹ تیر ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۵
تراکم ۲ برابری کشت در زمین های کشاورزی هرمزگان
رییس سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان اعلام کرد:

تراکم ۲ برابری کشت در زمین های کشاورزی هرمزگان

بندرعباس- رییس سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان گفت: استان هرمزگان ظرفیت ها ومزیت های بالقوه ای در بخش کشاورزی دارد به طوریکه هر محصول در دو فصل متفاوت در این استان کشت می شود و تراکم کشت نیز در زمین های کشاورزی دو برابر است.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان هرمزگان، علی باقرزاده همایی رییس سازمان جهادکشاورزی هرمزگان با احمد مرادی نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی در راستای بررسی مسائل و مشکلات بخش کشاورزی این استان دیدار و گفت و گو کرد.

در این دیدار باقرزاده ضمن بیان اهداف، برنامه ها و سیاست های مختلف بخش کشاورزی استان اظهار کرد: تلاش دلسوزانه نمایندگان در مجلس شورای اسلامی همواره مجموعه جهادکشاورزی هرمزگان را در ارائه خدمت مطلوب تر به جامعه کشاورزی استان و رفع نواقص یاری کرده است.

وی همچنین ادامه داد: با توسعه تعاملات دولت و مجلس، حل مسائل و مشکلات بخش کشاورزی تسهیل و تسریع می شود.

باقرزاده با اظهار امیدواری از اینکه تولیدات محصولات کشاورزی استان در سال جهش تولید نیاز کشور را نیز تامین خواهدکرد، ابراز داشت: استان هرمزگان ظرفیت ها ومزیت های بالقوه ای در بخش کشاورزی داشته به طوری که هر محصول در دو فصل متفاوت در این استان کشت می شود و تراکم کشت نیز در زمین های کشاورزی دو برابر بوده که به خودی خود، تولید محصولات کشاورزی را در این استان از اهمیت وافری برخوردار کرده است.

احمد مرادی نیز در این دیدار ابراز داشت: با توجه به ظرفیت های مناسب کشاورزی استان در بخش های زراعی، باغی، شیلات، دام و طیور بایستی در راستای نیل به اهداف و سیاست های نظام جمهوری اسلامی در جهت خودکفایی و اتکا به تولید داخل بیشتر تلاش کنیم.

کد خبر: ۳۰٬۷۸۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha