۲۹ تیر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۱
پرداخت تسهیلات تا سقف ۱۰ میلیارد تومان به شرکت‌های دانش بنیان‌
رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی خبر داد

پرداخت تسهیلات تا سقف ۱۰ میلیارد تومان به شرکت‌های دانش بنیان‌

وحدت، رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: در مرحله سوم حمایت از فناوران دانش بنیان آسیب دیده از کرونا، تا سقف ۱۰ میلیارد تومان تسهیلات به شرکت‌های دانش بنیان بزرگ اعطا خواهد شد.

به گزارش بازار به نقل از صداوسیما، علی وحدت با اشاره به ارائه تسهیلات به شرکت‌های خلاق، شتابدهنده ها، فضاهای کار اشتراکی و شرکت‌های دانش بنیان کوچک و متوسط آسیب دیده از کرونا در دو مرحله قبل، افزود: در دو مرحله قبل تسهیلات به شرکت‌های دانش بنیان با فروش کمتر از دو میلیارد تومان در سال و یا دارای ۵۰ نفر کارمند پرداخت شد.

رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی ادامه داد: با هماهنگی انجام شده با بانک‌های صنعت و معدن، کارآفرین و آینده در این دوره تسهیلات تا سقف ۱۰ میلیارد تومان به شرکت‌های بزرگ دانش بنیان با تعریف فروش بیش از دو میلیارد تومان در سال و یا دارا بودن بیش از ۵۰ نفر کارمند که در دوران کرونا آسیب دیده اند تسهیلات اعطا خواهد شد.

وحدت با بیان اینکه بانک‌ها تعامل خوبی با شرکت‌های دانش بنیان دارند گفت: تسهیلات در این دوره با نرخ سود ۹ درصد پرداخت می‌شود.
رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی افزود: شرکت‌های دانش بنیان در ماه‌های گذشته ثابت کردند می‌توانند نیاز کشور را در تولید اقلام مورد نیاز بویژه در حوزه بهداشت و سلامت و پزشکی تامین کنند و باید از آن‌ها در این مسیر حمایت کرد.
کد خبر: ۳۰٬۶۸۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha