۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۵
پیام روحانی به رئیس جمهوری اوکراین رسید؛ تاکید کیف بر انتشار نتیجه نهایی بررسی ها

پیام روحانی به رئیس جمهوری اوکراین رسید؛ تاکید کیف بر انتشار نتیجه نهایی بررسی ها

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه در دیدار با رئیس‌جمهوری اوکراین، پیام تسلیت رئیس‌جمهوری کشورمان به وی تقدیم شد، گفت: در این دیدار بر پیگیری روند بررسی‌ها به‌صورت مشترک و شفاف تاکید شد.

به گزارش بازار، محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی به‌منظور دیدار با مقامات اوکراینی به کیف سفر کرده است و در این سفر حامل پیام تسلیت رئیس‌جمهوری کشورمان به رئیس‌جمهوری، دولت و ملت اوکراین بود.

اسلامی در باره سفر به اکراین گفت: این پیام در ملاقات دو ساعته‌ با رئیس‌جمهوری اوکراین به وی تقدیم شد.

وزیر راه و شهرسازی افزود: در این دیدار همچنین، مباحث گوناگونی پیرامون شرایط بعد از سانحه و اقداماتی که تاکنون انجام شده است و اقداماتی که باید در آینده انجام شود، بحث و بررسی شد.

وی ادامه داد: در این جلسه که با حضور مقامات مختلف اوکراینی برگزار شد، به انجام تعهدات کشورمان اشاره شد و مقامات اوکراینی از حسن همکاری ایران پس از این حادثه قدردانی و بر انجام پیگیری مستمر فرآیندهای مرتبط با حادثه توسط دو کشور و جمع‌بندی و انتشار نتایج نهایی حادثه به‌صورت شفاف تاکید داشتند.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه در این ملاقات همچنین بر توسعه روابط دو کشور تاکید و توافقاتی در این زمینه انجام شد، بیان کرد: در دیدارهای جداگانه با وزیران امور خارجه و زیرساخت اوکراین، این مقامات، ضمن ابراز رضایت از روندی که تاکنون انجام شده است بر ادامه بررسی‌های مشترک تاکید داشتند.

اسلامی در پایان ابراز امیدواری کرد، با طی اقدامات و بررسی‌های مرتبط با حادثه و پس از بازخوانی جعبه‌های سیاه هواپیما، تحلیل سانحه با همکاری، همراهی و مشارکت کشور اوکراین به نتیجه نهایی ختم شود.

کد خبر: ۳٬۰۶۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha